產品瀏覽紀錄

整體得分

外觀設計
4.4 星 (十分好)
功能及特色
4.4 星 (十分好)
操作及性能
4.2 星 (很好)
影像質素
3.8 星 (很好)
性價比
4.3 星 (十分好)
平均得分 4.2 / 5 (由 29 個評分計算得出)
4.8
sinkoo(1個心得)2008-04-12 12:57:39
推薦此產品使用了 1 個月
外觀設計
4.5 星 (十分好)
功能及特色
5 星 (非常好)
操作及性能
5 星 (非常好)
影像質素
4.5 星 (十分好)
性價比
5 星 (非常好)
平均得分 4.8 / 5
優點:
- LEICA 鏡 25mm廣角-->>> 正正正!

- 四角無乜變型,支鏡掂喎!

- Compact 機有手動功能 -->>> 強!

- 機身金屬感很強,無論黑色同銀色都好靚

- Auto tracking有用,尤其影動物及小朋友

- 白色原廠機袋好靚喎!
缺點:
- Compact 機來說有點重

- touch screen死症:個mon長期有指模
評價:
雖然打折後都要成三千六,但呢期compact 機來講,功能真係最強最齊全
最後更新:2008-04-12 20:05:27
4.9
ap684498(1個心得)2008-09-30 14:23:22
推薦此產品使用了 1 個月
外觀設計
4.5 星 (十分好)
功能及特色
5 星 (非常好)
操作及性能
5 星 (非常好)
影像質素
5 星 (非常好)
性價比
5 星 (非常好)
平均得分 4.9 / 5
優點:
1.在MODE切換拍攝模式便利。
2.Leica 25mm廣角拍攝加分不少。
3.AI模式判斷能力精準,可依拍照畫面自動判斷模式
4.3.0吋的LCD可調整觀看模式,改善了仰角觀看畫面會變黑的問題
5.VIEW可以兩張照片同時比較,也可以更換單張照片
6.支援手動光圈、快門、曝光
缺點:
1.FX520 機身上緣由塑膠材質所組成,使用長時間後可能會褪色,建議包磨
2.拍攝光線較亮的地方,LCD畫面會有藍色偏光,但拍攝完後VIEW照片正常
評價:
9/24剛購入,FX520~禮拜六就很興奮的跑去鐵軌旁測試了一下FX520,整體功能面滿不錯的!在拍攝模式切換部分,隨然MODE在觸控畫面做切換,但切換方式挺方便的!在這次拍攝鐵軌及火車發現有了25mm的廣角鏡頭加持了不少分數!這幾天在來好好測試一下夜拍的功能
4.7
leolsw(1個心得)2008-04-18 01:07:00
推薦此產品使用了 3 日
外觀設計
4.5 星 (十分好)
功能及特色
5 星 (非常好)
操作及性能
5 星 (非常好)
影像質素
4 星 (很好)
性價比
5 星 (非常好)
平均得分 4.7 / 5
優點:
P/S/A/M功能
touch screen追焦
25mm wide angle
輕便 (相比於其他有P/S/A/M的compact機如canon G9和A590IS)
缺點:
都係noise (panasonic機的通病)
只有125mm tele (ricoh R7 / R8都有200mm啦)
評價:
compact機有P/S/A/M手動功能,25-125mm 5倍變焦,有touch screen追焦功能,都只不過比其他fx系列稍微厚和重身,細機嚟講功能算係厲害。
4.1
talen(6個心得)2008-09-01 11:02:24
推薦此產品使用了 1 個月
外觀設計
4.5 星 (十分好)
功能及特色
4 星 (很好)
操作及性能
4.5 星 (十分好)
影像質素
3.5 星 (良好)
性價比
4 星 (很好)
平均得分 4.1 / 5
優點:
25 mm wide
5x zoom
touch screen
機身重了反而有助減少手震
3" mon
缺點:
影片仍然不可以zoom
夜晚影相比較好,但仍有待改進
評價:
之前用緊FX-07,FX-520的確有很大進步(對於我這個一般用家來說),而且有了PASM給予我嘗試較高層次技術 (其實仍然好初步),HK$2280水貨是值得。
4.5
tung1018(1個心得)2008-07-30 23:17:10
推薦此產品使用了 1 個月
外觀設計
4.5 星 (十分好)
功能及特色
5 星 (非常好)
操作及性能
4.5 星 (十分好)
影像質素
4 星 (很好)
性價比
4.5 星 (十分好)
平均得分 4.5 / 5
優點:
Touch sceen 好好玩... 方便
25mm 夠晒WIDE
有PASM 手動
iA mode 幾好用... 好準
色彩鮮明.. 好靚
柔膚mode真係比普通靚D..
ISO400仍然好理想... 800就一般LA -.-
缺點:
NOSIE REDUCTION 搞到有油畫feel
微距唔太得.. 5-10CM都好難對焦 (可能係個人問題)
評價:
好抵玩...
係屯門泰林買$3070
送8GB卡, 機袋, 後被電, 小腳架, CARD READER, mon 貼
講價都晒左唔少工夫 =.=

雖然佢D貨唔夠百記,豐X 果D新鮮... 但我好詳細CHECK機,應該無問題!
部機大致上都好滿意...

3000蚊有晒全手動,25MM, touch sceen, 暫時無咩邊部機做到..
遲D PAN記咁多部新機出..應該重會跌價
最後更新:2008-07-30 23:20:38
4.2
wongja(7個心得)2008-06-23 12:49:03
推薦此產品使用了 10 日
外觀設計
4.5 星 (十分好)
功能及特色
4.5 星 (十分好)
操作及性能
3.5 星 (良好)
影像質素
4 星 (很好)
性價比
4.5 星 (十分好)
平均得分 4.2 / 5
優點:
開機快, 唔駛等
全手動機來說夠細部
跟機配件多, 有機袋送, 有4GB Card 送
上手容易, 如玩iA mode 更加乜都唔駛煩惱
價錢唔貴, 行貨最平見到$3100, 抵玩
25mm Wide 好有用
影像質素可接受, 絕對夠玩
缺點:
一d option 要touch screen, 一d option 要按制, 自己用好地地, 交部機俾人幫手影就未必即時舞得掂
按鍵配置可再改善, 依家d 制有d 過密
所謂全手動其實相片質素唔會有太大分別, 加上用touch screen set 得黎想影既野分分鐘已經過左, 但好過無
Piano black 好易花
送既手繩亦好易刮花機, 未買機者留意
送既機袋唔靚, 但好過無
高ISO 依然多Noise...
略嫌少少重, 但對我黎講可能比輕身好, 因為我本身手震得幾勁
評價:
係TZ15 同FX520 揀左FX520, 因為多好多野玩, 唔係話TZ15 唔好, 10X Zoom 機仔真係好吸引, 但佢真係得iA mode 同Scene , Movie 幾個mode 玩, 對於女仔黎講佢個樣又唔夠靚, 唔夠細, 對於男仔黎講佢Funciton 又唔多夠, 相對FX520, 佢有ASM Mode, iA mode, Movie, Scene 同P mode, 雖然因為Sensor 大細問題其實d 相未必話好似DSLR 咁靚, 但起碼對一d 有少少要求既玩家黎講, 總好過買Sony T-300 或者Canon Ixus 系列咁, 真係SnapShot 機一部...
對於我黎講, FX520 係一部好機, 佢Size 唔算太大, (也不算薄),Optical Zoom 有5X, 的確影Concert 係唔夠, 遠景亦然, 但已經好過3X 好多了, 防手震做得唔錯, 室內夠光的話唔駛落閃光燈都好OK, (除非閣下隻手真係好震), 開機反應快, 電量絕對可接受
但要改善既地方都唔少, 例如可全部用按鍵, 依家一d option 得, 一d 唔得, 確係幾麻煩...
對於Snapshot, 得閒影下屋企人, BB, product 黎講, 呢部絕對OK, 但想玩景深既玩家, 都係乖乖地買dslr 吧
4.3
stevetso(2個心得)2008-05-26 22:42:19
推薦此產品使用了 1 個月
外觀設計
4.5 星 (十分好)
功能及特色
4.5 星 (十分好)
操作及性能
4 星 (很好)
影像質素
4 星 (很好)
性價比
4.5 星 (十分好)
平均得分 4.3 / 5
優點:
1. 25mm Wide
2. 有PASM Mode, 不過較光圈快門唔係想像中咁方便
3. 720p Video, 不過Video冇得Zoom
4. 在同級機中唔算重
5. Menu算易明易用
缺點:
1. 高ISO都幾多Noise
2. 右手個排按鈕唔就手, 按按有機會趺左部樹落地下, 記住要用手繩, 小心
評價:
前用IXUS Wirless, 由於有好多朋友用Panasonic FX DC, 以前介紹過好多Canon DC俾朋友, 但是Canon Product Lifecycle太短, 買完幾個月就會out,

原本想買FX36, 但見FX520水貨都只係$2580!!! 於是自己買左Pansonic FX520玩下. (信X..你好食水深呀!)

我覺得呢部機好方便, 因為連scene mode都係自動, 係自動中既自動. 我可以focus返向被拍攝者同構圖, 去旅行最好.
最後更新:2008-05-27 15:01:32
3.6
karlison(5個心得)2009-05-11 09:05:44
持中性態度使用了 1 個月
外觀設計
4.5 星 (十分好)
功能及特色
4.5 星 (十分好)
操作及性能
2.5 星 (普通)
影像質素
3 星 (一般)
性價比
3.5 星 (良好)
平均得分 3.6 / 5
優點:
- 有 P/M/A/S mode, 可以自己控制, 多d 創作空間
- 25mm 夠 wide
- Menu User friendly 過 f100fd
- 拍片靚過 f100fd 好多
- 外型靚
- 有 16:9, 影出o既好靚
缺點:
- ISO200 已經開始有 noise, ISO400 唔止多noise, 而且sharpness 大幅下降, 顏色失真. 我覺得 ISO200 係可用上限.
- 顏色真係無f100fd 咁靚, Contrast 亦無咁高
- Zoom o既時候Focus 極唔準, 不斷走焦, 令我有d懷疑部機個zoom 有咩用. 10張有7張走焦, 點用? 有冇CHing 可提供解決方法?
- Face Detection 唔夠f100fd 準
- 唔知係粒電渣, 定係部機食電, 用半日就玩完...
評價:
用左Fuji F100fd 一年, o岩o岩轉用P記FX520. 我覺得每部機都有優點缺點, 最重要係你同佢夾唔夾.. (可能我o既意見同好多人唔同, 希望比未買o既人一個新觀點)

呢部機, 我覺得適合以下人仕:
1. 要求一部方便機
2. 細細部
3. 只係日光日白影風影
3. 唔影tele, 唔影走動中o既動物 or 人

如果你係以下人仕, 我唔建議你買呢部:
1. 有需要影室內相
2. 影夜景唔用腳架
3. 用tele 影走動中o既動物 or 人
4. 對發色and 畫質要求高o既人
但唔適合對相片質素要求高o既人...

對我o黎講, 我係後者.

其實呢部機令我對P 記有D失望, 我覺得呢部機o係 design o既目的係要整靚個Spec, 令到部機好賣D, 但係最基本o既功能就真係不敢恭維. AutoFocus 走焦, 點影tele相成功率得30%. ISO400 已經唔掂, 咁點影夜影? 點影室內? 有人話機仔高ISO 一定唔掂, 我唔認同, 因為LX3 同埋 Fuji F100fd / F200fd 影到,仲要影得靚. 有人話唔同級數比較唔 fair, f100fd 水貨都係 $1500, 價錢同 FX520 同grade. 點解唔可以比較?

有少少後悔轉會..
4.2
artech(3個心得)2008-12-01 10:16:22
推薦此產品使用了 1 個月
外觀設計
4 星 (很好)
功能及特色
4.5 星 (十分好)
操作及性能
4.5 星 (十分好)
影像質素
4 星 (很好)
性價比
4 星 (很好)
平均得分 4.2 / 5
優點:
各人已講哂!
缺點:
電池耐力(可影張數)唔及Casio Exlim系。
評價:
以功能性價比,再以$1790(水)買,已沒有苛求的餘地。一個字:[正]!
3.6
charlesmenhk(10個心得)2009-03-02 15:57:35
不推薦此產品使用了 10 個月
外觀設計
4 星 (很好)
功能及特色
4 星 (很好)
操作及性能
3 星 (一般)
影像質素
3.5 星 (良好)
性價比
3.5 星 (良好)
平均得分 3.6 / 5
優點:
出機時 其他廠商 很少有全手動 25mm wide 鏡的DC仔 但現在已失去優勢
首批 iso 有改進的DC仔
缺點:
一年後 所有優勢都沒有了
手動 screen 好不方便 很難推得準
CCD 細 價錢貴 係最大缺點
評價:
推出時 是一部少有有全手動 25mm wide 鏡 又細部的DC仔
現在價錢仍偏高
現在買的話不建議買

為產品評分

為產品評分

以 5 星為最高評分,你對 Panasonic Lumix DMC-FX520 的評分是?