首頁
新聞中心
相機及鏡頭頻道
手機頻道
汽車頻道
二手市集
作品發表
shop@dcfever購物
攝影圈
Fever 達人
FeverModels
討論區
攝影旅遊
登出
作品發表
會員
登入
註冊新會員
作品發表
作品管理
買賣管理
我的物品
我的評價
搜尋關鍵字通知
我的收藏
手機認證
其它設定及說明
帳戶設定
會員中心
交易對話
私訊
主頁
人氣攝影人
我的作品
新!
管理中心
FAQ
上載作品
4u2
於 2009 年 1 月 1 日 上載
懷緬
感想
當所有人都 麻醉在新年的歡騰,
只有他.....獨自回首,
緬懷 著 2008 的...流逝..........
多謝點閱。
92
讚好
3.9k
瀏覽
96
回應
作品類別:
其它
拍攝地點: 2008 除夕
拍攝器材: Digital Camera
會員回應 (
96
)
會員回應限期已過!
eerfeerf2001
@2009-05-31 23:43:53
Good.
AxelaGT
PRO.1
@2009-05-20 13:22:52
好氣氛! 黑白 + 對比.
clarasum_c
@2009-03-19 15:26:48
Good !!! ^^
wiinnn
@2009-03-13 11:22:02
好味道
sma67
@2009-02-22 00:15:52
故事性強, 佈局好, 拍出氣氛, 果然是用心精彩之作
希客
@2009-02-15 14:37:24
影得好靚!多謝分享!
sc.jason
PRO+
@2009-02-05 12:10:09
正!
stevie_lee
@2009-01-24 14:08:10
好靚! 恭喜發財!! 新年怏樂!!!
Singx2
@2009-01-22 19:48:12
very nice
chansw
@2009-01-14 21:56:29
拍得好 影得靚 多謝 多謝
載入更多回應
4u2 最近期的作品
more
別有洞天
9
115
蠔田的味道
14
381
無限好的 雞蛋花
15
535
守宮 BB
15
435
春日行
22
1,263
漂泊的黃花
17
460
春花
16
577
三月霧雪
17
2,035
三月夜寒
21
617
雪後 盛宴
19
2,445
殘冰
16
709
橫直線
14
649
作品類別:
其它
拍攝地點: 2008 除夕
拍攝器材: Digital Camera
系統訊息