6 月 27 日 (星期六) | 會員登記|會員中心
@ 儲存媒體及其他週邊設備
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋 
頁數: 1共 8 回應
上個主題 :: 下個主題  
作者 訊息

lawtony




註冊: 2002-12-07

上載我的肖像
題目X Driver 2 大問題     Post time: 2 月 19 日

禽日買左部x drive 2 .. 我自己本身有隻 12g toshiba 既hd ..
今日再試清楚d .. 我只不過邊扮行路, 邊copy 128mb memory stick ...

行左唔駛無耐.. 就harddisk error .. 之後我再按copy .. 佢又可以由頭copy 過
即係我唔震佢就無事, 只不過行下路, 都error ..


想問下有無人有同樣既問題? 所有notebook hd 都係咁? 定係我隻toshiba 既問題? 我format 隻hd 又無事喎

請指教, thank
Back to top

cyberworks_max




註冊: 2002-12-28

上載我的肖像
題目Re: X Driver 2 大問題     Post time: 2 月 19 日

I haven't your problem. Because I tried it~
My Notebook Harddisk is IBM.
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

lawtony




註冊: 2002-12-07

上載我的肖像
題目Re: X Driver 2 大問題     Post time: 2 月 19 日

ibm which model ? size ?

唉..我唔想買隻harddisk ...
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

cyberworks_max




註冊: 2002-12-28

上載我的肖像
題目Re: X Driver 2 大問題     Post time: 2 月 19 日

IBM 40GB 5400rpm~
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

YSV




註冊: 2003-01-28

上載我的肖像
題目Re: X Driver 2 大問題     Post time: 2 月 21 日

其實 5400 rpm 之harddisk 用於 USB 2.0 時,存取速度是不是一定會快過 4200 rpm 之harddisk 呢?
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

lawtony




註冊: 2002-12-07

上載我的肖像
題目Re: X Driver 2 大問題     Post time: 2 月 21 日

我換左hd lu ..

呢家用ibm 30g 4200rpm 既..

比之前用toshiba 12g 抄128mb ms 快十幾秒
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

big




註冊: 2002-10-23

上載我的肖像
題目Re: X Driver 2 大問題     Post time: 2 月 26 日

Do you know that has a X Drive with AV output? thanks
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

jefferyxu




註冊: 2002-10-24

上載我的肖像
題目Re: X Driver 2 大問題     Post time: 3 月 3 日

大家好,我在上海。請問香港哪裏有賣720hk yuan的X-Driver II?“黃金”是什麽店鋪,在港島還是九龍,如果能有詳細的店舖和地址、電話就好了。我這裡整個上海都沒有,網上賣X Driver II要1050 RMB空盒。我想托我爸的朋友買,可他不太懂電腦的,也不了解香港的行情和電腦商舖的地址。

望廣大香港朋友幫忙打探一下,小弟不甚感激!!!

我的Email是 huanxiao.xu@ssmc.siemens.com.cn
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

dianelo




註冊: 2002-09-27

上載我的肖像
題目Re: X Driver 2 大問題     Post time: 3 月 3 日

"黃金"是大型電腦商場, 在深水涉地鐵站. 問下站內職員係邊個出口, 一出就見到了.
觀看用戶檔案 回覆 Back to top
 
頁數: 1共 8 回應
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋