| 上個主題 :: 下個主題 |
| 作者 |
訊息 |
bonus
註冊: 2003-01-16
上載我的肖像
|
相機壞定叉機壞?? Post time: 5 月 12 日 |
|
|
我是一個新手,請指教~thx!
我剛買了canon A300不久,因為屋企有部舊叉機所以冇買新的,但當我拎出嚟睇...發覺發霉了!仲有二格可能長期插住電而染滿顏色,咁另外二格還好我就用二粒舊GP1300 mAh叉,叉足十幾個鍾之後....又得喎!大概用到三個鍾,咁我就用棉花棒濕D水抺乾淨銀色通電嗰度,再去買二粒新電sony(2100mAh)番嚟..諗住一次過叉哂四粒啦!但.....叉足時間之後,我放入相機..睇幾張相都仲得但一開鏡頭就叫我換電跟住仲熜埋機tim,心諗可能叉唔夠...但無論叉足幾耐,結果都係一樣.......究竟發生咩事啊??help me plz~
|
|
|
|
 |
bonus
註冊: 2003-01-16
上載我的肖像
|
Re: 相機壞定叉機壞?? Post time: 5 月 12 日 |
|
|
唉~又係我!我諗我都要買過部叉機喇!我睇番之前D留言..原來唔同mAh係唔可以一齊叉架!!!!!我諗部叉機實係比我整壞左!!咁買快叉定慢叉好呢?
元朗邊到買好呢??
thx~
|
|
|
|
 |
jasonksh
註冊: 2003-04-07
上載我的肖像
|
Re: 相機壞定叉機壞?? Post time: 5 月 12 日 |
|
|
元朗千色廣場 "五金世代"。
叉機當然是慢叉好,耐用很多呢!
|
|
|
|
 |
dede
註冊: 2002-12-17
上載我的肖像
|
Re: 相機壞定叉機壞?? Post time: 5 月 12 日 |
|
|
唔同mAh係唔可以一齊叉架
一齊叉唔會整壞叉機,整壞的可能是電池(可能)
原因:叉機向四粒電池叉電,那粒小容量的叉滿時間必定比大容量的快滿,那時叉機的檢測便當為全部叉滿,咁,那粒高容量的會叉得不滿,有時更影響整體的電全做出錯誤,就全部都叉不足。如叉機的設計唔好,沒有防反向放電的,才會整壞電池
一齊用都唔得
原因:那粒低 mAH 的放電完了,那粒高的還沒有放回(因電的容量多些),便會向那粒用完的電作反向充電(記住,是反向),咁,就會叉壞了那低容量(已用完了)的電
快叉同慢叉也不會整壞電池,因現時的 mAH 電池內的化學物質,已適合作快速叉電用,袛是快叉的通常會袛叉約80%便會自動停,慢叉的或可能叉多些少,但都不足100%,除非高檔的 Rapid Charger,但未必找到,而家唔興。
買叉機時最主要的是可以自動停,才不會叉壞電,如要叉不同的大小 mAH,最好是買一些叉電電流範圍大些的(會應不同的大小自動輸出適當的叉電電流),機背有寫明 Output xxx mAH 的 Range,或有d機已連叉電一套出售,可看那叉電是幾多,越大便可叉大容量的(也可叉較小的,而家一般都在 1600mAH 以上)
|
|
|
|
 |
dede
註冊: 2002-12-17
上載我的肖像
|
Re: 相機壞定叉機壞?? Post time: 5 月 12 日 |
|
|
打漏字:
(也可叉較小的,而家d電池一般都在 1600mAH 以上)
|
|
|
|
 |
bonus
註冊: 2003-01-16
上載我的肖像
|
Re: 相機壞定叉機壞?? Post time: 5 月 12 日 |
|
|
dede:)
先謝謝你的回答,很詳細.對我這些新手很有幫助呢!十萬個 thx!!
jasonksh:thx~等我去睇下先:)
|
|
|
|
 |
dede
註冊: 2002-12-17
上載我的肖像
|
Re: 相機壞定叉機壞?? Post time: 5 月 12 日 |
|
|
|
不用客氣
|
|
|
|
 |
| |