6 月 25 日 (星期四) | 會員登記|會員中心
@ 儲存媒體及其他週邊設備
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋 
頁數: 1共 2 回應
上個主題 :: 下個主題  
作者 訊息

yiu1003




註冊: 2002-10-02

上載我的肖像
題目水貨 xd card?     Post time: 5 月 25 日

本人最近係黃金見到 fuji xd 12mb 咭買390, 所以一口氣買左2張.但之後發覺包裝有不同, 懷疑是水貨. 請問 xd card 是否都有水貨? 如果我買既是水貨, 咁請問效果會否與行貨有不同?
Back to top

dede




註冊: 2002-12-17

上載我的肖像
題目Re: 水貨 xd card?     Post time: 5 月 25 日

唔娙本地代理的一律稱為水貨, 有代理負責售後服務, 貨品就冇分別, 用起來也一樣, 易唔易壞冇關, 耐用情度也冇關, 要壞就水、行貨也會壞, 不過壞左就本地代理唔會負責, 如代代理肯整, 也要收錢(有d代理連整都唔整),冇人理你就 Total lost
看甚麼東西, 幾佰元的冇人理, Total lost 都冇咁傷, 高檔貴價的就要考慮下了
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

yiu1003




註冊: 2002-10-02

上載我的肖像
題目Re: 水貨 xd card?     Post time: 5 月 25 日

icic, 唔該哂先
觀看用戶檔案 回覆 Back to top
 
頁數: 1共 2 回應
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋