6 月 26 日 (星期五) | 會員登記|會員中心
@ 儲存媒體及其他週邊設備
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋 
頁數: 1共 2 回應
上個主題 :: 下個主題  
作者 訊息

kwongsiu03




註冊: 2003-03-29

上載我的肖像
題目**5050壞了,各5050之友請支援**急*急*急*     Post time: 4 月 18 日

真激氣,不知怎的,本人的128mb sm咭影爆左之後,返家取出upload上電腦後再放回相機睇相時(因電腦hang左),部機淨係識話俾我知sm咭爆了....我連忙按往cf咭處......點知淨你俾我睇一張o甘多,其他的給hold住,唔俾我睇,連影也
按不下,跟住就熄機也沒反應,良久,本人又試下機,今次終於給我ctrl 啦!連忙delete哂sm咭 d相,之後就無哂事100%操作正常.....係咪我之前有d程序做錯...請指點!!
Back to top

jackkc




註冊: 2003-04-21

上載我的肖像
題目Re: **5050壞了,各5050之友請支援**急*急*急*     Post time: 4 月 21 日

可能你只係從sm copy左的相, 之後又放回去所以谷爆張咭. 通常我download相後馬上delete晒張sm...
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

kwongsiu03




註冊: 2003-03-29

上載我的肖像
題目Re: **5050壞了,各5050之友請支援**急*急*急*     Post time: 4 月 21 日

唔該jackkc先!但我肯定係影爆之後至返屋企o既!冇copy過d相,....就發生以上問題,不知我是否因按掣太快而部機反應不來呢!?好彩部機現在也操作正常!
觀看用戶檔案 回覆 Back to top
 
頁數: 1共 2 回應
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋