6 月 26 日 (星期五) | 會員登記|會員中心
@ 儲存媒體及其他週邊設備
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋 
頁數: 1共 5 回應
上個主題 :: 下個主題  
作者 訊息

white_pig




註冊: 2003-04-26

上載我的肖像
題目螢幕保護貼     Post time: 4 月 27 日

我貼?貼去都有bubbles trap左?裏面, 應該?貼架???
有冇人貼過???
Back to top

~X~




註冊: 2002-11-20

上載我的肖像
題目Re: 螢幕保護貼     Post time: 4 月 28 日

係呀∼有bubbles 係好正常...既失敗例子... -_-"

我都覺得好鬼難貼,不過總算克服左,你要好小心咁由左至右慢慢貼,確定左貼落去個邊冇氣泡先繼續小小咁落,否則要起番DD整走d氣泡先,總之慢慢黎試下試下你就明架啦∼
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

Compulo




註冊: 2003-02-19

上載我的肖像
題目Re: 螢幕保護貼     Post time: 4 月 28 日

~X~
咁你整?幾耐?
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

~X~




註冊: 2002-11-20

上載我的肖像
題目Re: 螢幕保護貼     Post time: 4 月 28 日

成五分鐘先貼完個細細塊∼

不過如果想快都好簡單,就係降低 QC 既標準,有一兩個小小氣泡仔都收貨既話就會快好多,唔使再黎過...^_^"

補充:最好咪貪平賣最 Cheap 個d,因為十零蚊個d係用膠紙方式貼上去,起唔番出黎,又或者整到個 LCD 膠膠地∼最起碼都買d用靜電方式貼上去個d,用隻手摸落去都唔覺有黏性,咁就唔會出事啦∼
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

~X~




註冊: 2002-11-20

上載我的肖像
題目Re: 螢幕保護貼     Post time: 4 月 29 日

還有,我用的其實是 palm screen protector($50左右), 比起數碼相機的 LCD 大好多,自己度好位再 Cut 出黎,有時候身痕又幫人貼手提電話個display, 用極都仲有,真係幾過癮
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

manxcat




註冊: 2003-03-21

上載我的肖像
題目Re: 螢幕保護貼     Post time: 4 月 29 日

我用 $15 A4 size 一大張,貼完冇 bubble,其實貼完有冇 bubble 絕對關乎個人技術問題,以下有小小心得可以改善:
裁好膠片後,用多一張膠紙貼於膠片面(冇黏貼力一面)最好沿邊貼及凸出於原有膠片外,作用在於當扶手之用,咁即使揭起底膠,黏貼面亦唔會有手指紋。
之後用刀片小手揭走底膠,將膠片一邊小心拍齊 LCD 邊沿,邊貼邊用手指上下掃,如有氣泡可以小心略揭膠片,貼好後撕走扶手用膠紙就可以。

扶手膠紙作用好重要,通常貼保護膠片因為面積細,所以好難控制,但當加大面積後就可以慢慢貼,亦唔怕有手指紋,容易控制得多。
觀看用戶檔案 回覆 Back to top
 
頁數: 1共 5 回應
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋