6 月 26 日 (星期五) | 會員登記|會員中心
@ 儲存媒體及其他週邊設備
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋 
頁數: 1共 4 回應
上個主題 :: 下個主題  
作者 訊息

黃小虎




註冊: 2003-04-03

上載我的肖像
題目請問Memory Stick有冇得維修?     Post time: 4 月 10 日

買?張Memory Stick 128mb幾個月就壞?真?!!!!!!!!白白唔見幾舊水.請問有邊位仁兄知道邊度有得維修呀???????
Back to top

ninechic




註冊: 2003-03-22

上載我的肖像
題目Re: 請問Memory Stick有冇得維修?     Post time: 4 月 13 日

什麼牌子memory stick會壞?是台灣做的咭嗎?
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

calvinchiu




註冊: 2003-04-16

上載我的肖像
題目Re: 請問Memory Stick有冇得維修?     Post time: 4 月 24 日

我月水洗 (搵個水o候 'fer' 佢) 都冇事wo..
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

dede




註冊: 2002-12-17

上載我的肖像
題目Re: 請問Memory Stick有冇得維修?     Post time: 4 月 24 日

一定有保養的,拿單往總代理,可一換一
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

bishop




註冊: 2002-11-18

上載我的肖像
題目Re: 請問Memory Stick有冇得維修?     Post time: 5 月 12 日

行貨 memory stick 沒有保養, 水貨的卻有 (有保用證)
這個現像有點怪
觀看用戶檔案 回覆 Back to top
 
頁數: 1共 4 回應
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋