6 月 26 日 (星期五) | 會員登記|會員中心
@ 儲存媒體及其他週邊設備
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋 
頁數: 1共 1 回應
上個主題 :: 下個主題  
作者 訊息

bravemen




註冊: 2002-08-19

上載我的肖像
題目A40加鏡頭幾問.     Post time: 5 月 20 日

各位好,
我想加個遠攝鏡比A40,但係我乜都唔識,所以想問下大家.
1.用左遠攝鏡對淺景深有無幫助?
2.用左有咩唔好?
3.洗唔洗特別保養?(我好懶...)
4.有無雜嘜牌?
5.有無好推介?
6.大約幾$
7.買2手好唔好?
8.D人會唔會整壞個鏡頭?
9.用咩鏡頭會比較淺景深?
Back to top

edmund_ng




註冊: 2002-12-19

上載我的肖像
題目Re: A40加鏡頭幾問.     Post time: 6 月 1 日

1. A40加了遠攝鏡后再用微距MODE影人,可以有少许浅淺景深效果.
2. 加了遠攝鏡,一定要ZOOM到尽,否则会影到个圈.
3. 要小心不要TOUCH到镜头,找个密气的箱来放镜头
4. 除了CANON外,也可以用其他牌子的遠攝鏡,但我没有用过
5. 我用CANON原厂遠攝鏡,都不错
6. 原厂要$850,另外要买个镜头转接器(百多元)
7. 二手买时候要CHECK清楚
8. 买的时候带部几去试清楚稳阵D
9. A40加遠攝鏡已经有少许淺景深,要记住,以A40的级数,淺景深的要求不能太高,淺景深一般的DC很难做到.
觀看用戶檔案 回覆 Back to top
 
頁數: 1共 1 回應
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋