6 月 26 日 (星期五) | 會員登記|會員中心
@ 儲存媒體及其他週邊設備
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋 
頁數: 1共 3 回應
上個主題 :: 下個主題  
作者 訊息

karmen130




註冊: 2003-04-08

上載我的肖像
題目urgent~~~有野請教各位~     Post time: 6 月 7 日

我想問下如果部dc既電池濕左水......等到佢吹返乾之後仲可唔可以用架??>.<
我唔小心擺埋去洗衣機度洗.......
會唔會連部機都整壞埋架?
Back to top

dede




註冊: 2002-12-17

上載我的肖像
題目Re: urgent~~~有野請教各位~     Post time: 6 月 8 日

可以放心使用, 唔會整壞部相機, 但有可能電蕊卡住部洗衣機, 整壞部洗衣機都唔會整壞部相機
如果你從d皂水取回來, 就要用清水先沖乾淨那電池先, 再抺乾及吹乾便可照用, 不則那皂性才會整壞相機及電池, 不是電池整壞部相機
咁夠放心掛
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

dede




註冊: 2002-12-17

上載我的肖像
題目Re: urgent~~~有野請教各位~     Post time: 6 月 8 日

上面打多了兩個 "不則" 字

照常叉電便可, 因電池是不會入水的, 如電池會入水, 即是也會將電池裡面的化學物也漏出來了, 是嗎?有d Sence 便明白。

水也不會將電池做成短路的損壞,因電池的電有限,放完就沒有電流了,唔同將市電放入水中咁危險。
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

karmen130




註冊: 2003-04-08

上載我的肖像
題目Re: urgent~~~有野請教各位~     Post time: 6 月 8 日

dede~~ 唔該哂你呀..heehee~
觀看用戶檔案 回覆 Back to top
 
頁數: 1共 3 回應
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋