6 月 23 日 (星期二) | 會員登記|會員中心
@ 儲存媒體及其他週邊設備
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋 
頁數: 1共 9 回應
上個主題 :: 下個主題  
作者 訊息

cherrykk




註冊: 2003-02-07

上載我的肖像
題目SD咭有問題     Post time: 4 月 7 日

請問我張SD咭有問題,
放落相機話memory card error,
在相機format唔到,
在電腦format完,又唔得,
究竟點解? Tks!
Back to top

heiheiip




註冊: 2002-04-10

上載我的肖像
題目Re: SD咭有問題     Post time: 4 月 9 日

張sd 壤~
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

xiuhing




註冊: 2003-01-09

上載我的肖像
題目Re: SD咭有問題     Post time: 4 月 10 日

what's the brand of your SD card?
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

cherrykk




註冊: 2003-02-07

上載我的肖像
題目Re: SD咭有問題     Post time: 4 月 10 日

我張sd咭係transcend,是剛剛買,但過了七日,
所以打去代理商,佢地換了張新咭比我,
都幾好service.
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

ninechic




註冊: 2003-03-22

上載我的肖像
題目Re: SD咭有問題     Post time: 4 月 13 日

奇怪點解唔買日本出的SD咭, 如 Panasonic 或 Hagiwara, 又快又好,又穩陣
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

mandykinki




註冊: 2003-05-18

上載我的肖像
題目Re: SD咭有問題     Post time: 6 月 14 日

i also have this problem .....my camera said, "memory card error" ....
what can i do ?
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

cherrykk




註冊: 2003-02-07

上載我的肖像
題目Re: SD咭有問題     Post time: 6 月 14 日

What is the brand of the card? Can you change it for another brand? Panasonic or Toshiba is more stable.
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

mandykinki




註冊: 2003-05-18

上載我的肖像
題目Re: SD咭有問題     Post time: 6 月 14 日

later i will try Panasonic or Toshiba .....thanks sin .....
my memory card, 係買機個陣送 ga ......
brand is " SanDisk" .....不過, 好似都係跟機個張可靠 d, 至少 "Canon" 個名都好 d ......^o^
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

charlesangel




註冊: 2003-05-22

上載我的肖像
題目Re: SD咭有問題     Post time: 6 月 18 日

我都係用緊transcend,128mb,無咩問題,
transcend有5yr保養麻!
又平D呢!
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

Ae86




註冊: 2003-05-19

上載我的肖像
題目Re: SD咭有問題     Post time: 6 月 26 日

SD 的始祖是Panasonic ....so........
i buy 128M...@ $350 at 17/6 /03
觀看用戶檔案 回覆 Back to top
 
頁數: 1共 9 回應
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋