6 月 28 日 (星期日) | 會員登記|會員中心
@ 儲存媒體及其他週邊設備
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋 
頁數: 1共 4 回應
上個主題 :: 下個主題  
作者 訊息

SamHo88




註冊: 2002-09-01

上載我的肖像
題目幫下我啦~唔該^^     Post time: 10 月 13 日

想請問用咩clean lens好呢??
因為我用緊果隻"水"同tissue唔係咁好-__-
d"水"clean完唔會走~會留下一pat pat水mark係到-__-
d tissue仲會留下d毛毛添!!!
真係煩到死!!!用左好似冇用咁-_-
Back to top

jackiechuhk




註冊: 2002-10-22

上載我的肖像
題目Re: 幫下我啦~唔該^^     Post time: 10 月 28 日

所以唔好用版len水
用泵波波吹氣好D
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

andrew




註冊: 2002-06-27

上載我的肖像
題目Re: 幫下我啦~唔該^^     Post time: 10 月 29 日

用鏡頭紙最好!!!

觀看用戶檔案 回覆 Back to top

阿行




註冊: 2002-11-26

上載我的肖像
題目Re: 幫下我啦~唔該^^     Post time: 11 月 26 日

用鏡頭紙包住支棉花棒
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

dargon55




註冊: 2002-11-11

上載我的肖像
題目Re: 幫下我啦~唔該^^     Post time: 11 月 27 日

用氣泵吹下先~~用鏡頭紙濕少少 len 水抹~~再將 len 放晌一杯較熱有蒸氣既水上面等 D 蒸氣(因為蒸氣係純水)去將 len 面既污蹟同油沖走~~再用鏡頭紙抹乾~~應該會好 D ~~(上堂阿 sir 教)~~如果有錯既~~請各位高手更正!!
觀看用戶檔案 回覆 Back to top
 
頁數: 1共 4 回應
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋