6 月 28 日 (星期日) | 會員登記|會員中心
@ 儲存媒體及其他週邊設備
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋 
頁數: 1共 3 回應
上個主題 :: 下個主題  
作者 訊息

kawaicompany




註冊: 2002-12-16

上載我的肖像
題目有關cf card問題     Post time: 12 月 18 日

因為本人係一個新到唔新手,有個可能幾無聊的問題想問問.....

cf card有冇水貨??
如果有,用落部行貨機有冇問題?
會唔會攪到hand機呀,燒機呀等等問題?

定係同行貨一樣??

thx咁多位~~
Back to top

hkhei




註冊: 2002-06-09

上載我的肖像
題目Re: 有關cf card問題     Post time: 12 月 18 日

你知道乜野係水貨嗎?
cf 卡廠係唔會為每一個地區設計唔同o既cf卡的...
所以係唔會有問題o既..
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

kawaicompany




註冊: 2002-12-16

上載我的肖像
題目Re: 有關cf card問題     Post time: 12 月 18 日

唔該晒.....

遲d可能仲有d仲無聊的問題...
因為....本人對dc只有一個week 的認識.....
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

hkhei




註冊: 2002-06-09

上載我的肖像
題目Re: 有關cf card問題     Post time: 12 月 19 日

唔緊要^_^
呢度有好多熱心人仕會解答你o既問題o既
觀看用戶檔案 回覆 Back to top
 
頁數: 1共 3 回應
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋