6 月 27 日 (星期六) | 會員登記|會員中心
@ 儲存媒體及其他週邊設備
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋 
頁數: 1共 2 回應
上個主題 :: 下個主題  
作者 訊息

ray008




註冊: 2002-11-20

上載我的肖像
題目係電腦把相再COPY返入DC時,睇唔到D相     Post time: 1 月 18 日

我用DC映完相後,DOWN LOAD落部電腦,
但當我係部電腦把相再COPY返入DC時,
我部DC度睇唔到D相,但又確實有COPY到,
祇係READ唔到,有何問題?請幫忙….


DC – OLYMPUS 730
SM CARD – SUMSUNG
電腦 – 中文XP
Back to top

dianelo




註冊: 2002-09-27

上載我的肖像
題目Re: 係電腦把相再COPY返入DC時,睇唔到D相     Post time: 1 月 18 日

我用過SD Card同Microdrive做過結果同你講既一樣, 係相機睇唔到但電腦睇到.
可能是個file format 轉左掛? 電腦有相應的software睇番張相.
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

ray008




註冊: 2002-11-20

上載我的肖像
題目Re: 係電腦把相再COPY返入DC時,睇唔到D相     Post time: 1 月 18 日

Thank you Dianelo,

但有無辦法可以用DC睇番呢?
觀看用戶檔案 回覆 Back to top
 
頁數: 1共 2 回應
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋