6 月 27 日 (星期六) | 會員登記|會員中心
@ 儲存媒體及其他週邊設備
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋 
頁數: 1共 1 回應
上個主題 :: 下個主題  
作者 訊息

cloudworld




註冊: 2003-02-06

上載我的肖像
題目[問] 不同牌子的 sd 咭有乜分別??     Post time: 2 月 12 日

我對sd 咭冇乜應識~ 想問問kingston 同panasonic 0既sd 咭有咩分別~

會唔會話是但一隻會transfer 快0的~ ?
會唔會有0的機用唔到一0的牌子0既sd 咭?

我部dc 係minolta f100

唔該大家~ ^^
Back to top

dede




註冊: 2002-12-17

上載我的肖像
題目Re: [問] 不同牌子的 sd 咭有乜分別??     Post time: 2 月 13 日

kingston是否MMC
panasonic 就係 SD

通常唔同牌子的 Memory Card 就算標示同一速度、儲存量,但實際上也有唔多唔少的分別,用起來也未必察覺得到,除非有各牌子的比較下的測試報告,但SD並不見有,可能較少人用吧。

你不如自己親自試多幾張咭後,如可以就咁憑感覺都分別得到的,就同大家分享下啦
觀看用戶檔案 回覆 Back to top
 
頁數: 1共 1 回應
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋