6 月 27 日 (星期六) | 會員登記|會員中心
@ 儲存媒體及其他週邊設備
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋 
頁數: 1共 4 回應
上個主題 :: 下個主題  
作者 訊息

dicator




註冊: 2002-07-04

上載我的肖像
題目差電一問~     Post time: 3 月 1 日

我部數碼相機,己經用了足足一年,而我兩粒差電電池都用足一年。
近日發現粒差電有點問題,明明差滿後才用,但影到二三十張相開始,就顯示無電了!
大家知吾知道,係米粒電池已經老了,要更換,或是有其他原因呢?
Back to top

trent




註冊: 2003-01-12

上載我的肖像
題目Re: 差電一問~     Post time: 3 月 1 日

Most probably.
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

dicator




註冊: 2002-07-04

上載我的肖像
題目Re: 差電一問~     Post time: 3 月 4 日

我已經買了兩粒代用差電了,但係和原裝比較就無甘耐用了。
真係一分錢一分貨。
不過代用電就比原裝電平一半。
買係吾知點解係米個原裝差電器,同我果兩粒代用電吾係好夾,
差完都係會吾滿晒,但個差電器,就顯示已經差滿喎~
各位有無預到甘既情況呢?
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

jenny shum




註冊: 2003-03-16

上載我的肖像
題目Re: 差電一問~     Post time: 3 月 16 日

replaced your rechargeable battery.
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

dicator




註冊: 2002-07-04

上載我的肖像
題目Re: 差電一問~     Post time: 3 月 17 日

我已經換過架啦~
我發覺原裝電差原裝機~係無問題
但係代用電差原裝機~就成日差吾滿~
另外,想問大家有無人仲用緊~Sony DSC-F505V
有既話,想問下有無用過,Sony既外置閃光燈~
觀看用戶檔案 回覆 Back to top
 
頁數: 1共 4 回應
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋