6 月 27 日 (星期六) | 會員登記|會員中心
@ 儲存媒體及其他週邊設備
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋 
頁數: 1共 3 回應
上個主題 :: 下個主題  
作者 訊息

cut




註冊: 2003-02-11

上載我的肖像
題目Canon V3 電一問     Post time: 2 月 11 日

大家好, 小弟買左部V3, 仲未有貨, 買左遲d先有得拎, 不過想問定, V3有冇代用電, 會唔會同原裝Canon既差好遠? 同埋邊度買電(原裝or代用)會平d呢?
Thanks~
Back to top

mkwlau




註冊: 2003-02-14

上載我的肖像
題目Re: Canon V3 電一問     Post time: 2 月 24 日

是的,我都想知,謝謝.
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

2cr5




註冊: 2003-02-25

上載我的肖像
題目Re: Canon V3 電一問     Post time: 2 月 25 日

小第有代理 900 mAh, 840mAh 兩隻
原裝
NB-1L 680 MAH
NB-1LH 840 MaH



包本港運費, 台灣 中國大陸 + $10
Canon
NB-1LH 900mAh $160
NB-2L 600mAh $190
BP-511 1300mAh $190
NB-5H 650mAh $180

Nikon
EN-EL1 720mAh $160
EN-EL2 1000mAh $170

全新代用 有保養 充電器 $170
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

Shampoo




註冊: 2002-08-26

上載我的肖像
題目Re: Canon V3 電一問     Post time: 3 月 7 日

I am using one by Powermate, you can buy it in DCC either in Mongkok or Wanchai, it costs about HK$140-150. It's been working equally fine (compared with the Canon's original) for me.
觀看用戶檔案 回覆 Back to top
 
頁數: 1共 3 回應
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋