6 月 27 日 (星期六) | 會員登記|會員中心
@ 儲存媒體及其他週邊設備
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋 
頁數: 1共 3 回應
上個主題 :: 下個主題  
作者 訊息

kwongsiu02




註冊: 2003-03-02

上載我的肖像
題目upload相片的煩惱     Post time: 3 月 7 日

本人用olympus c730uz,三百萬象素及SHQ格式,有時會用超微距拍攝,但不知為甚麼問題當我將data上傳電腦後,在電腦芒睇相時,發覺相片有很多粒粒,濛糊位更像一’撻’野咁,但在相機的LCD芒及晒了的4R相就十分美麗及清晰,請各位師兄師姐賜教,好讓我這位初哥明瞭個中原因,多謝多謝.
Back to top

WK.LAM




註冊: 2003-01-11

上載我的肖像
題目Re: upload相片的煩惱     Post time: 3 月 7 日

相機LCD太細﹐有都睇唔到!
如果晒相你無叫直出﹐
佢到會同你按下Auto搞一野既﹏(^__^)
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

kwongsiu02




註冊: 2003-03-02

上載我的肖像
題目Re: upload相片的煩惱     Post time: 3 月 7 日

唔好意思,我唔明你最後兩句講乜!可否講明d?
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

WK.LAM




註冊: 2003-01-11

上載我的肖像
題目Re: upload相片的煩惱     Post time: 3 月 8 日

乜都唔好調呀﹗光暗和色彩呢…
你唔講既話﹐佢會同你每張相自動同你調下哦…( ^_^')
觀看用戶檔案 回覆 Back to top
 
頁數: 1共 3 回應
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋