6 月 29 日 (星期一) | 會員登記|會員中心
@ 儲存媒體及其他週邊設備
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋 
頁數: 1共 3 回應
上個主題 :: 下個主題  
作者 訊息

rayso33




註冊: 2002-10-12

上載我的肖像
題目請問G2是否可以加鏡頭令架機可以Zoom勁D     Post time: 10 月 12 日

請問G2是否可以加鏡頭令架機可以Zoom勁D
Back to top






註冊: 2002-07-19

上載我的肖像
題目Re: 請問G2是否可以加鏡頭令架機可以Zoom勁D     Post time: 10 月 13 日

我買左個2.0x tele-converter, 但係效果唔明顯, zoom 多左d d, 真係d d
Canon 本身既得1.5x, 我諗仲唔明顯
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

電腦怪~傑




註冊: 2002-05-28

上載我的肖像
題目Re: 請問G2是否可以加鏡頭令架機可以Zoom勁D     Post time: 10 月 16 日

用 B-300 做到 1.7x~~~不過要 zoom 盡先得...
因 wide 會起黑角.....質數幾好~~~~^_^
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

netbalone




註冊: 2002-11-03

上載我的肖像
題目Re: 請問G2是否可以加鏡頭令架機可以Zoom勁D     Post time: 11 月 4 日

可以試下支Kenko LD-20T, 有2X,質素都唔錯.
旺角先達DCC好似月底有貨.
相快可去星際城市三樓個間IT.AV問下,有貨的話應該是$750!

想看Samples請到:
http://www.dchome.net/viewtopic.php?t=6231
觀看用戶檔案 回覆 Back to top
 
頁數: 1共 3 回應
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋