6 月 26 日 (星期五)
|
會員登入
會員登記
|
會員中心
首頁
新聞中心
相機.鏡頭
手機.平板
二手買賣
旅遊
作品發表
Fever 達人
FeverModel
shop@dcfever
討論區
討論區主頁
討論區使用條款
搜尋討論區
@ 儲存媒體及其他週邊設備
DCFever 討論區主頁
->
@ 儲存媒體及其他週邊設備
到最上層
|
回到主題
|
搜尋
頁數:
1
共 1 回應
上個主題
::
下個主題
作者
訊息
justinyou
註冊: 2003-03-25
上載我的肖像
128? 256?
Post time: 4 月 17 日
你覺得128MB 扺定256MB扺?
Back to top
garyskk
註冊: 2002-08-25
上載我的肖像
Re: 128? 256?
Post time: 4 月 21 日
我覺得點都係一張256好過用兩張128, 唔洗咁煩帶兩張野出街, 又唔怕會唔見, 又少d 會壞(唔洗成日拎出黎換)
Back to top
頁數:
1
共 1 回應
到最上層
|
回到主題
|
搜尋