6 月 26 日 (星期五)
|
會員登入
會員登記
|
會員中心
首頁
新聞中心
相機.鏡頭
手機.平板
二手買賣
旅遊
作品發表
Fever 達人
FeverModel
shop@dcfever
討論區
討論區主頁
討論區使用條款
搜尋討論區
@ 儲存媒體及其他週邊設備
DCFever 討論區主頁
->
@ 儲存媒體及其他週邊設備
到最上層
|
回到主題
|
搜尋
頁數:
1
共 0 回應
上個主題
::
下個主題
作者
訊息
kwanpaul
註冊: 2003-04-22
上載我的肖像
G3代電
Post time: 5 月 1 日
買左舊電 (G3代電)
個牌子好似叫supreme made in japan
1300 mAh
$230
buy in mong kok
未知好唔好用 ?
另外,請問邊度買叉座好?
及幾錢?
可唔可以用個代電叉座叉原裝電?
會唔會有影響?
Back to top
頁數:
1
共 0 回應
到最上層
|
回到主題
|
搜尋