6 月 26 日 (星期五) | 會員登記|會員中心
@ 儲存媒體及其他週邊設備
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋 
頁數: 1共 6 回應
上個主題 :: 下個主題  
作者 訊息

小虫




註冊: 2003-02-25

上載我的肖像
題目充電機一問,請解答     Post time: 3 月 30 日

我的充電機昨日開始,一開電制就閃紅燈丫...即係點解呀?
(正常紅色係充電,綠色係充完電嘛)
Back to top

dede




註冊: 2002-12-17

上載我的肖像
題目Re: 充電機一問,請解答     Post time: 3 月 30 日

昨日開始???
咁以前是如何指示的??

>>一開電制就閃紅燈<<
係唔係未有電池在充電器時的現象??

>>正常紅色係充電<<
咁咪即係充緊電囉

講得唔清楚,好難...
甚麼牌子的充電器?? 說明書如何說的??
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

小虫




註冊: 2003-02-25

上載我的肖像
題目Re: 充電機一問,請解答     Post time: 3 月 30 日

正常充電時係著紅燈的(長著),但而家就著紅燈(長閃)丫...
有無放粒電入去都係閃紅燈丫...都唔知點解...
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

小虫




註冊: 2003-02-25

上載我的肖像
題目Re: 充電機一問,請解答     Post time: 4 月 3 日

就算放左電入去,任佢閃住燈咁叉,第二朝都唔會著綠燈...即係叉唔到電囉∼

請問有無人可解答?是否叉電機壞了?
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

nighthawkrider




註冊: 2003-03-08

上載我的肖像
題目Re: 充電機一問,請解答     Post time: 4 月 5 日

u mean its a AA battery charger??

i know some Nikon DC charger have those flashing Red lite when u ar charging.
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

tratra




註冊: 2003-04-30

上載我的肖像
題目Re: 充電機一問,請解答     Post time: 5 月 9 日

拎去電器鋪問問~
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

2cr5




註冊: 2003-02-25

上載我的肖像
題目Re: 充電機一問,請解答     Post time: 5 月 16 日

Can you tell me which brand?

Usually:

Red: power in charge

Green: power in full

http://www.dcfever.com/trading/view.php?itemID=12355
觀看用戶檔案 回覆 Back to top
 
頁數: 1共 6 回應
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋