6 月 25 日 (星期四) | 會員登記|會員中心
@ 儲存媒體及其他週邊設備
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋 
頁數: 1共 4 回應
上個主題 :: 下個主題  
作者 訊息

dereklaw




註冊: 2003-04-08

上載我的肖像
題目Sony機使用代用電一問     Post time: 5 月 15 日

我是用Sony機的
如果使用例如GP代用電
會唔會整壞部機?
咁個 "電量剩餘分鐘" 會唔會出問題?
係唔係一定用原廠"InfoLITHIUM"電先可以顯示到?

因為說明書寫:
" InfoLITHIUN電池組是一種能夠與你的相機溝通操作狀況的鋰離子電池組
InfoLITHIUN電池姐會根據你相機的操作狀況計算電力消耗,
可顯示剩餘的電池容量還有幾分鐘 "
計算剩餘分鐘係由電池做?!


有冇人試過?
Back to top

2cr5




註冊: 2003-02-25

上載我的肖像
題目Re: Sony機使用代用電一問     Post time: 5 月 16 日

如果使用例如GP代用電 會唔會整壞部機? No!

咁個 "電量剩餘分鐘" 會唔會出問題? I just know the GP NP-FC10 will not show.

係唔係一定用原廠"InfoLITHIUM"電先可以顯示到? No! Some do, some do not!

因為說明書寫:
" InfoLITHIUN電池組是一種能夠與你的相機溝通操作狀況的鋰離子電池組
InfoLITHIUN電池姐會根據你相機的操作狀況計算電力消耗,
可顯示剩餘的電池容量還有幾分鐘 "
計算剩餘分鐘係由電池做?!
No! The minute show is just calculate by analog mode(IC inside), so whenever you switch off & on the camera the time data is different.

Check here:
http://www.dcfever.com/trading/view.php?itemID=12355
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

dereklaw




註冊: 2003-04-08

上載我的肖像
題目Re: Sony機使用代用電一問     Post time: 5 月 17 日

但我去豐澤問個sales
佢話GP冇問題, 可以Show到...
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

keeper




註冊: 2003-05-09

上載我的肖像
題目Re: Sony機使用代用電一問     Post time: 5 月 17 日

sales講d野你都好信?!
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

梁海新




註冊: 2003-05-14

上載我的肖像
題目Re: Sony機使用代用電一問     Post time: 5 月 27 日


SONYS的东西好贵!!
觀看用戶檔案 回覆 Back to top
 
頁數: 1共 4 回應
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋