6 月 23 日 (星期二) | 會員登記|會員中心
@ 儲存媒體及其他週邊設備
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋 
頁數: 1共 10 回應
上個主題 :: 下個主題  
作者 訊息

Ray1398




註冊: 2003-04-27

上載我的肖像
題目自動reboot機     Post time: 5 月 13 日

我部電腦唔知點解時不時會自動reboot機,請各位大哥大姐指教!唔該!
Back to top

dede




註冊: 2002-12-17

上載我的肖像
題目Re: 自動reboot機     Post time: 5 月 13 日

好多原因,你問呢d咁廣泛的問題,又唔詳細d講出你部機的資料,好難答,
其中一種比較大的而又簡單的可性是那火牛電力不足或不穩定所致,如用 AMD 的可能性很高,又或 RAM 有問題,如用兩條的,可能性都好大,可試下除下一條,分別來試。有得借來試的,就更方面可逐樣找出來
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

Ray1398




註冊: 2003-04-27

上載我的肖像
題目Re: 自動reboot機     Post time: 5 月 17 日

或者有可能係火牛電力的問題。我是用2 the max 底板、P4 1.5G 、512mb ram 、 win xp 。關閉視窗或行梗screen saver 時,部電腦時不時會自己 reboot 。另外上網開多了幾個視窗要關掉一些時,部電腦不時都會hand住唔郁 1~2分鐘。不知邊度出咗事?
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

dede




註冊: 2002-12-17

上載我的肖像
題目Re: 自動reboot機     Post time: 5 月 17 日

你到而家先再出現,日日到要來跟進你呢個問題,真係我緊你唔緊

呢d情況真係好多問題,我也試過兩排 256m RAM,其中一排唔知乜事,耐唔中就裝裝下 software 就 reboot,最後才懷疑 RAM,便逐排來試,便發覺中一排出問題,換了便相安無事

也試過 on board 的 display card driver 有問題,乜都冇事,但一行 3D 就 hang 機,裝過另一 driver 就沒事,

也試過底板的 BIOS 問題,進入待命狀態時或省電狀態時(自動關閉瑩幕),便不能灰復工作(即 hang 機),upgrade BIOS 後便沒時

又有d裝了的 software 令部機停一輪(唔知背後做緊乜野)再行過,攪到我要重裝所有野,包括 Windows

如你的火牛電力不足(每組的電壓也要有足夠的 Watt,不單是總 Watt),也會如此

你的問題真的要逐樣找出來,如是自己組裝的,便要自己慢慢找了,可先從最基本的從新開紿安裝 Windows,再裝好所需基本的底板,display card,Lan, sound 的 driver,試下 run 過一切正常,也試過 display 不同的 mode,後再試那 screen saver 及 save mode,也看看有沒有關機時的待命按鈕,如沒有,便是底板唔 support 電源管理,要問底板的代理商了

然後再試上網,看再有沒有你所說的事情發生,可特登開多d網頁來試,如一切正常,便用 ghost 將此狀態 backup,才再逐一裝上各種要用的 software,每裝一樣也要詳細試過你所說的問題,才可繼續裝下一個 software,如此便可出問題所在了,如發覺裝到那裡出問題,便用 Ghost 還原,以後就不要裝那 software 便是了。

再有問題就要連你的底板的 model 也要說明,如不是 all in one 的,也要將 display card & sound card 也說出來,火牛的 power 是幾多,或是否跟機?的火牛等也要說明,用一排 RAM 或是兩排的,即一切要詳說,因不是直接看到你的 PC config 啊。否則便不能單憑網上筆墨所能幫到你。
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

Ray1398




註冊: 2003-04-27

上載我的肖像
題目Re: 自動reboot機     Post time: 5 月 19 日

多謝dede。給我咁詳細的意見。因我近排較忙,冇上網,sorry!
我會跟你的意見逐樣試試,結果如何再話你知。
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

dede




註冊: 2002-12-17

上載我的肖像
題目Re: 自動reboot機     Post time: 5 月 19 日

OK,明白。 等你消息
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

Ray1398




註冊: 2003-04-27

上載我的肖像
題目Re: 自動reboot機     Post time: 6 月 14 日

dede:
我已換火牛,check ram 。試過重裝windows,但不成功,裝幾次都裝唔到 ,好彩我有ghost backup 。而家問題依然存在,而且嚴重咗,成日出現系統錯誤,燒碟機軟件用一兩天就用唔到,會出現"有病毒、要除毒或需重裝"的提示,但我用norton check過都找不到病毒。我或會將底皮送回代理檢查。
另外我想問,除咗用一般的方法format磁碟之外,有何方法可徹徹底底地移除磁碟內的嘢。請指教指教。謝謝!
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

dede




註冊: 2002-12-17

上載我的肖像
題目Re: 自動reboot機     Post time: 6 月 14 日

Ray1398 , 拿來我家, 我幫你整, 如果你信我, 就PM比我
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

dede




註冊: 2002-12-17

上載我的肖像
題目Re: 自動reboot機     Post time: 6 月 14 日

打了一大篇文字, 一send 就要我再 login, 所打的唔見晒, 唔打啦, 如要幫手的, 你給我PM啦
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

calvinchiu




註冊: 2003-04-16

上載我的肖像
題目Re: 自動reboot機     Post time: 6 月 14 日

留意下會否CPU過熱..
如dust 多 or CPU fan 壞左 都有影響
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

dede




註冊: 2002-12-17

上載我的肖像
題目Re: 自動reboot機     Post time: 6 月 14 日

會出現"有病毒、要除毒或需重裝"的提示<<
淨係呢點都唔多會係 hardware 有事, 暫唔好再晒錢換任何硬件先。
觀看用戶檔案 回覆 Back to top
 
頁數: 1共 10 回應
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋