6 月 23 日 (星期二)
|
會員登入
會員登記
|
會員中心
首頁
新聞中心
相機.鏡頭
手機.平板
二手買賣
旅遊
作品發表
Fever 達人
FeverModel
shop@dcfever
討論區
討論區主頁
討論區使用條款
搜尋討論區
@ 儲存媒體及其他週邊設備
DCFever 討論區主頁
->
@ 儲存媒體及其他週邊設備
到最上層
|
回到主題
|
搜尋
頁數:
1
共 0 回應
上個主題
::
下個主題
作者
訊息
gap123gap
註冊: 2003-03-17
上載我的肖像
34 CS-2 Digital 閃光燈 ....好急!PLEASE HELP!!!
Post time: 6 月 14 日
我部相機係 RICOH 部 RR30 呀‥‥
聽講34 CS-2 Digital 可以同冇熱靴及同步線插頭既DC作無線同步架喎∼
噤係咪真架???
34 CS-2 Digital幾錢,在那兒有得買架???
佢用咩野電架?
又點連接部相機架?
請大家救救我∼
Back to top
頁數:
1
共 0 回應
到最上層
|
回到主題
|
搜尋