6 月 22 日 (星期一) | 會員登記|會員中心
@ 儲存媒體及其他週邊設備
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋 
頁數: 1共 4 回應
上個主題 :: 下個主題  
作者 訊息

gap123gap




註冊: 2003-03-17

上載我的肖像
題目放AA電池既盒∼     Post time: 6 月 14 日

我想買個放AA電池既盒呀∼
但o係星際見到四十幾蚊2個盒‥‥每個放到4粒‥‥‥
><好貴呀><
請問邊度可以買到D好平好平放AA電既盒呀?
HELP\><
Back to top

AlanTsui




註冊: 2003-06-06

上載我的肖像
題目Re: 放AA電池既盒∼     Post time: 6 月 15 日

其實有沒有需要電池盒?
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

dede




註冊: 2002-12-17

上載我的肖像
題目Re: 放AA電池既盒∼     Post time: 6 月 15 日

鴨記, 好平好平, 又正, 平幾倍
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

charlesangel




註冊: 2003-05-22

上載我的肖像
題目Re: 放AA電池既盒∼     Post time: 6 月 18 日

鴨寮街$5兩個
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

bora




註冊: 2002-09-28

上載我的肖像
題目Re: 放AA電池既盒∼     Post time: 6 月 22 日

係298二樓可以見到賣十蚊一個,買三送一,不過如果你同佢買電(四粒),又攞賣個盒去比錢,佢就話個盒送嘅,所以我買左兩pack,就有兩個免費盒啦•••
觀看用戶檔案 回覆 Back to top
 
頁數: 1共 4 回應
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋