6 月 23 日 (星期二) | 會員登記|會員中心
@ 儲存媒體及其他週邊設備
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋 
頁數: 1共 4 回應
上個主題 :: 下個主題  
作者 訊息

donald614




註冊: 2003-06-17

上載我的肖像
題目sanyo 2100 差機!!     Post time: 6 月 22 日

鴨記舖, 開價$385

一機連4電(2100mAh)........貼明話唔0岩香港用, 我諗佢係兩腳

唔知有無人用緊呢?
Back to top

dede




註冊: 2002-12-17

上載我的肖像
題目Re: sanyo 2100 差機!!     Post time: 6 月 22 日

咁貴? 仲係兩腳添, 唔值
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

YSV




註冊: 2003-01-28

上載我的肖像
題目Re: sanyo 2100 差機!!     Post time: 6 月 22 日

用緊呀......;無問題幾好!
不過係貴D 不過方便旅行用嗎.....!
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

bora




註冊: 2002-09-28

上載我的肖像
題目Re: sanyo 2100 差機!!     Post time: 6 月 22 日

我三月尾買左,380元,不過跟機個四粒電有問題,叉左四、五次了依然好快冇電,(用其它叉機都係咁),重衰過我最早個兩粒Fuji 1600,搞到我都唔敢再買Sanyo 2100電芯,寧願用Panasonic 2000。

部機係兩腳的,Model No. : NC-M55,包裝全部日文,不過機身有印明Made in China。
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

donald614




註冊: 2003-06-17

上載我的肖像
題目Re: sanyo 2100 差機!!     Post time: 6 月 24 日

bora 兄:

我估係咁0岩package裡面既4粒電過左期.........sanyo不嬲都幾好!!
觀看用戶檔案 回覆 Back to top
 
頁數: 1共 4 回應
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋