6 月 29 日 (星期一) | 會員登記|會員中心
@ 儲存媒體及其他週邊設備
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋 
頁數: 1共 1 回應
上個主題 :: 下個主題  
作者 訊息

sami




註冊: 2002-07-15

上載我的肖像
題目MMC 卡問題?     Post time: 10 月 15 日

我買左部KODAK CX4230相機,我想問係咪一定要用番原廠O既MMC卡呢?如果我唔買原廠得唔得呢?因為原廠O既MMC 128MB要成$800張,好貴!請各位比D意見.............唔該晒!
Back to top

wengchiochan




註冊: 2002-11-02

上載我的肖像
題目Re: MMC 卡問題?     Post time: 11 月 7 日

well, there won't be any difference if u use kodak mmc or other brand mmc.
if u want kodak mmc, u can get them from ebay. it is around hk$650 for a 128MB mmc on ebay.
觀看用戶檔案 回覆 Back to top
 
頁數: 1共 1 回應
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋