6 月 27 日 (星期六) | 會員登記|會員中心
@ 儲存媒體及其他週邊設備
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋 
頁數: 1共 3 回應
上個主題 :: 下個主題  
作者 訊息

Pooh Pooh




註冊: 2003-01-13

上載我的肖像
題目請問大家用乜野牌子相機袋(原廠定雜嘜)     Post time: 1 月 17 日

大家點揀相機袋O架?有乜原則,同埋邊到買到平及OKO既袋呀?
Back to top

WK.LAM




註冊: 2003-01-11

上載我的肖像
題目Re: 請問大家用乜野牌子相機袋(原廠定雜嘜)     Post time: 1 月 17 日

裏面既塾夠厚囉!(^__^)
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

firemanq




註冊: 2002-12-31

上載我的肖像
題目Re: 請問大家用乜野牌子相機袋(原廠定雜嘜)     Post time: 1 月 17 日

WK.LAM講既係其中一個要點...
另外:
(1) budget幾多;
(2) 大細 (視乎咩機);
(3) 要唔要預位擺鏡頭, 閃燈或其他配件;
(4) 腰包型定"咩"既型;
(5) 防水功能 (當然唔會係防傾盆大雨或者係跌落海啦, 但都有一定程度);
(6) 款, 舒適, 方便等等......
如果唔怕遠既可以去中環士丹利街(MTR D出口)逛逛, 有幾間舖都有幾多款揀, 但係唔好星期六日去, 有0的會唔開......
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

hytong




註冊: 2002-12-18

上載我的肖像
題目Re: 請問大家用乜野牌子相機袋(原廠定雜嘜)     Post time: 1 月 23 日

http://www.lowepro.com
http://www.saundersphoto.com/html/bags.htm
http://www.tamrac.com
觀看用戶檔案 回覆 Back to top
 
頁數: 1共 3 回應
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋