6 月 28 日 (星期日)
|
會員登入
會員登記
|
會員中心
首頁
新聞中心
相機.鏡頭
手機.平板
二手買賣
旅遊
作品發表
Fever 達人
FeverModel
shop@dcfever
討論區
討論區主頁
討論區使用條款
搜尋討論區
@ 儲存媒體及其他週邊設備
DCFever 討論區主頁
->
@ 儲存媒體及其他週邊設備
到最上層
|
回到主題
|
搜尋
頁數:
1
共 1 回應
上個主題
::
下個主題
作者
訊息
adios
註冊: 2002-12-27
上載我的肖像
代用電
Post time: 1 月 2 日
最近想買一粒叉電比canon g3,去了電腦城同298格價,雖然電有好多牌子,但是相差各異,298賣150,但去電腦城賣320,請問最好的代用電牌子有哪款?價格又係點
Back to top
ronald
註冊: 2002-11-20
上載我的肖像
Re: 代用電
Post time: 1 月 2 日
買原廠啦, 差唔遠$,
Back to top
頁數:
1
共 1 回應
到最上層
|
回到主題
|
搜尋