6 月 28 日 (星期日)
|
會員登入
會員登記
|
會員中心
首頁
新聞中心
相機.鏡頭
手機.平板
二手買賣
旅遊
作品發表
Fever 達人
FeverModel
shop@dcfever
討論區
討論區主頁
討論區使用條款
搜尋討論區
@ 儲存媒體及其他週邊設備
DCFever 討論區主頁
->
@ 儲存媒體及其他週邊設備
到最上層
|
回到主題
|
搜尋
頁數:
1
共 0 回應
上個主題
::
下個主題
作者
訊息
4135821
註冊: 2002-12-22
上載我的肖像
To waver
Post time: 12 月 30 日
我今天已在華輝買lowepro,平又品質好,好介紹,多謝你。
另請教F100又話auto mode自己會選模式(運動、夜景、人像等)或AE 模式,但我玩左五日都剩係見佢用AE,冇任何icon出現,可否教教我點操作?唔該!
Back to top
頁數:
1
共 0 回應
到最上層
|
回到主題
|
搜尋