| 上個主題 :: 下個主題 |
| 作者 |
訊息 |
Ryeung02
註冊: 2012-09-03
上載我的肖像
|
Re: Canon 5D Mark 3 or 7D Mark 2? Post time: 3 月 6 日 |
|
|
|
上aps-c 下 FF x 3
|
|
|
|
 |
hpipaq
註冊: 2011-03-23
上載我的肖像
|
Re: Canon 5D Mark 3 or 7D Mark 2? Post time: 3 月 6 日 |
|
|
如果影 人像、婚禮、風景、動物 寵物
我都唔係好明白要咁多 fps 黎做乜,比你連拍十張,揾相簡相都花時間
7d2 咁高水位,值得嗎?反而 5d 就回落
|
|
|
|
 |
ChiuChiu1970
註冊: 2013-05-06
上載我的肖像
|
Re: Canon 5D Mark 3 or 7D Mark 2? Post time: 3 月 6 日 |
|
|
|
>>>通常係個人技術未能突破多於機能不勝任,所以換機論要細心想清楚 x2
|
|
|
|
 |
hiben
註冊: 2008-01-07
上載我的肖像
|
Re: Canon 5D Mark 3 or 7D Mark 2? Post time: 3 月 6 日 |
|
|
大家都估到上面係7D2而下面係6D , 大家都係看景深而分定還是其他呢?
兩張相的exif , DPP直出JPG
7D2:
24-105mm f4 L IS usm
focal length = 24mm
F6.3 1/100 ISO:200
contrast:0
highlight:0
shadow:0
color tone:0
color saturation:0
sharpness:0
6D:
24-105mm f4 L IS usm
focal length = 96mm
F5.0 1/320 ISO:400
contrast:0
highlight:0
shadow:0
color tone:0
color saturation:0
sharpness:0
|
|
|
|
 |
hiben
註冊: 2008-01-07
上載我的肖像
|
Re: Canon 5D Mark 3 or 7D Mark 2? Post time: 3 月 6 日 |
|
|
大家都估到上面係7D2而下面係6D , 大家都係看景深而分定還是其他呢?
兩張相的exif , DPP直出JPG
7D2:
24-105mm f4 L IS usm
focal length = 24mm
F6.3 1/100 ISO:200
contrast:0
highlight:0
shadow:0
color tone:0
color saturation:0
sharpness:0
6D:
24-105mm f4 L IS usm
focal length = 96mm
F5.0 1/320 ISO:400
contrast:0
highlight:0
shadow:0
color tone:0
color saturation:0
sharpness:0
|
|
|
|
 |
ChiuChiu1970
註冊: 2013-05-06
上載我的肖像
|
Re: Canon 5D Mark 3 or 7D Mark 2? Post time: 3 月 6 日 |
|
|
>>>我都唔係好明白要咁多 fps 黎做乜
好多人買器材,所選的功能往往超出自己實際所需很遠,甚至可以講,超出自己控制能力好遠。
|
|
|
|
 |
HOI159753
註冊: 2014-10-06
上載我的肖像
|
Re: Canon 5D Mark 3 or 7D Mark 2? Post time: 3 月 6 日 |
|
|
|
唔同焦距, 唔同光圈, 點比較
|
|
|
|
 |
HOI159753
註冊: 2014-10-06
上載我的肖像
|
Re: Canon 5D Mark 3 or 7D Mark 2? Post time: 3 月 6 日 |
|
|
|
多fps對於影貓狗等寵物好有用, 尤其帶拒地出戶外玩果陣
|
|
|
|
 |
hiben
註冊: 2008-01-07
上載我的肖像
|
Re: Canon 5D Mark 3 or 7D Mark 2? Post time: 3 月 6 日 |
|
|
小弟入7D2原因就是它的連拍及對焦(當然啦,依兩樣係佢個賣點!!) , 因為近排喜愛生態及動態攝影 , 當處理移動雀鳥時就更顯然7D2優處 , 所以一路都沒有試過大光圈用於7D2身上(自己不是常做測試員的人) , 因為有6D關係 , 所以知道什麼場合用哪部機 , 不過睇到這個標題 , 就試試對比一下!!
![]()
![]()
兩張相的EXIF都一樣
RAW DPP直出JPG
85mm f1.2L usm
F1.2 1/50 ISO:100
contrast:0
highlight:0
shadow:0
color tone:0
color saturation:0
sharpness:0
事先表明 , 我是新手 , 並不專業 , 只是玩味性質 , 都係手持沒有用腳 , 亦不討論有否走焦問題~
就單一相片言而 , 分別原來都幾明顯 , 相片都係實時室內房間偏暗 , 可以俾樓主參考一下!
而給樓主意見 , FF同1.6機對我最分野就係焦段 , 同意上面有師兄所說的 , 紅圈鏡x1.6后怪怪的 , 其次就係ISO , 6D應該比7D2高1級 , 5D3應會更多(不說機內抹相 , 我膚淺D只看成品hehe...) , 對於樓主攝影題材建議5D3會合適一點 , 哪怕部機是三年前的產物 , 我自己都仲會用1D2去影(當然7D2加入后就大減了~~) , 一樣正常使用 , 交到功課 , 佳能分線明顯 , 而5D3就是每每都是中上 , 不論對焦 , 連拍 , ISO表現 , 重量 , 操控等等...
PS: 若樓主影人像或景較多 , 不用諗5D3吧!!要不是對住大景當前只會心痕痕的說"要是用上FF會是如何呢".....
以上都係個人分享 , 歡迎參考 , 但不要太認真~~
|
|
|
|
 |
ChiuChiu1970
註冊: 2013-05-06
上載我的肖像
|
Re: Canon 5D Mark 3 or 7D Mark 2? Post time: 3 月 6 日 |
|
|
|
所以我不打算去“猜”那一張是那部機影,要從Post上嚟只有1024闊的相片去分辨畫質談何容易,大家用焦外成像去判斷是可以理解,但小弟就不敢苟同,況且如此判斷也實在勝負明顯,hiben兄斷估都唔會出條咁容易的題目啦!哈哈!如果要我都“猜”,我就力排眾議,上6D下7D2
|
|
|
|
 |
hiben
註冊: 2008-01-07
上載我的肖像
|
Re: Canon 5D Mark 3 or 7D Mark 2? Post time: 3 月 6 日 |
|
|
quote返自己的貼先 , 有句留左個逗號 , 成句唔同左意思...
PS: 若樓主影人像或景較多 , 不用諗 , 5D3吧!!要不是對住大景當前只會心痕痕的說"要是用上FF會是如何呢".....
chiuchiu: "咁岩我同家人去左效野公園又同有兩張相用同一鏡(唔同焦段及光圈) , 給大家玩玩且而 , 但正正亦帶出一樣野 , 現時大多都係1024放上網 , 有時 ff同1.6真係難分高下 , 當然有兩張相一同比併及高手就另計啦 , 正確答案就如大家所想 , 上7d2下6d , 不過不知大家係睇景深還是其他 , 其實我自己都唔識分....haha
|
|
|
|
 |
h0001244
註冊: 2007-04-19
上載我的肖像
|
Re: Canon 5D Mark 3 or 7D Mark 2? Post time: 3 月 6 日 |
|
|
我只係估開估上癮,之前有人開盤估七張中秋相屬50.4定50.2,我估全屬50.4,好似中左;之後千紅兄又叫人估,不過好似未開估定我miss左......
我純粹碰下運氣,看看自己當天運氣,無準則的。
|
|
|
|
 |
ChiuChiu1970
註冊: 2013-05-06
上載我的肖像
|
Re: Canon 5D Mark 3 or 7D Mark 2? Post time: 3 月 6 日 |
|
|
|
哈哈!原來我想捉冷門爆唔出嚟!
|
|
|
|
 |
HOI159753
註冊: 2014-10-06
上載我的肖像
|
Re: Canon 5D Mark 3 or 7D Mark 2? Post time: 3 月 6 日 |
|
|
hiben: 上面果幅好似冇對中焦, 上腳架會好D, 可以試下同一位置影嗎?另外APSC同FF其實難比較, 因為APSC焦距要X1.6
-------------------------------------------------------------------------------------------
5D3同6D的畫質&ISO應該差唔多, 話唔定6D ISO強少少, 因為像素低D
影人像7D2都可以好有利, 睇你想點影, 街拍人像, 捕捉自然一刻係7D2的強項
|
|
|
|
 |
hiben
註冊: 2008-01-07
上載我的肖像
|
Re: Canon 5D Mark 3 or 7D Mark 2? Post time: 3 月 6 日 |
|
|
|
HOI159753: 腳係部車尾箱到賴得囉hehe , 7d2果張雖然中唔晒焦 , 但其實我想試下散景 , 因為大家都好似用景深來分野 , 影左出黎原來真係有分別 , 當學多左樣野 (之前都係聽人講 , 今次自己試) , iso方面我不是專業試機員 , 但有次跟朋友去打雀 , 我還是用6d時 , 朋友用5d3 , 純吹水睇機mon計 , 對家iso 12800 看起來還不錯 , 比起自己部6d還要好 , 當然我無細究 , 網上亦唔難搵出對比資訊 , 只不過是親身經歷且而~ 街拍講求速度對焦無可否認係7d2強項!!
|
|
|
|
 |
| |