6 月 15 日 (星期一) | 會員登記|會員中心
Canon 單反討論區
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋 
頁數: « 1... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ...83 »共 1243 回應
上個主題 :: 下個主題  
作者 訊息

kck_charles




註冊: 2009-05-13

上載我的肖像
題目Re: 新手約影相 (屯門 . 元朗)     Post time: 10 月 11 日

I've been there several times years ago, as remember if go there by van ( public light bus) you have to walk for about 30-45 mins up to the reservoir but if go by taxi you'll miss the monkeys at the Van Stop. The best way is to take van and then by taxi after visiting your friends............ (monkey) As Mr. Card 74 said 1 O'clock is too late you don't have enough time to finish the trip the best time is between 10:00 am to 11:00am, but you've to bring your own lunch.
Back to top

joe2728




註冊: 2009-05-06

上載我的肖像
題目Re: 新手約影相 (屯門 . 元朗)     Post time: 10 月 11 日

上次城門我都去過.時間11時太遲啦.如果早上8-9時蝴蝶谷好多蝴蝶影.再上白千層要行多2-3小時先到.一來一回最快都要6小時先有D野影吓.........小小意見.有錯勿插
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

kck_charles




註冊: 2009-05-13

上載我的肖像
題目Re: 新手約影相 (屯門 . 元朗)     Post time: 10 月 11 日

Yup! I agrees early birds catch worms, but 8:00am is it too early for the Ladies & Gentlemen. In the past I started there at 7:00am`coz I lived in Tsuen Wan years ago............................but now in HK side jut a bit too far. Think 10:00 am is still ok for finishing the trip but I'm not sure butterflies are still there at that time.
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

card74




註冊: 2002-09-02

上載我的肖像
題目Re: 新手約影相 (屯門 . 元朗)     Post time: 10 月 11 日

就是怕女仕及住得遠的朋友太早起唔到身and 食D野當lunch先行,先話11時集合。
我上次去是930am巳在成門Van站開始起行,到蝶園已無乜蝶,
仲有師兄剛去完,說成門有個荷花池,有翠鳥影
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

Coral168




註冊: 2009-07-11

上載我的肖像
題目Re: 新手約影相 (屯門 . 元朗)     Post time: 10 月 11 日

多謝哂......大家嘅意見 & 提點 ...... ^_^ .

我原本想1點集合.....係想食埋lunch...飽飽地先...出發......(原來係唔work嘅.....哈哈...)

我想問 : 如果10點集合...約10點45分開始行.... 係唔係要自己帶lunch ???? 中途有無補給 (小食亭)??
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

Coral168




註冊: 2009-07-11

上載我的肖像
題目Re: 新手約影相 (屯門 . 元朗)     Post time: 10 月 11 日

lchijo , KCK_charles : 2位師兄 會唔會出席 (10月25日) 呀??
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

kck_charles




註冊: 2009-05-13

上載我的肖像
題目Re: 新手約影相 (屯門 . 元朗)     Post time: 10 月 11 日

Nothing up there, except your friend.................. monkey & banana as I remember
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

card74




註冊: 2002-09-02

上載我的肖像
題目Re: 新手約影相 (屯門 . 元朗)     Post time: 10 月 11 日

建意補給品,最好上車前買定及收存好(不現眼)先入成門,有行山杖最好帶枝去防身,當你食野時好有用^_^
(小食亭)好似係有的,只在Van站近廁所個邊有,一路上係無的,水要帶夠
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

kck_charles




註冊: 2009-05-13

上載我的肖像
題目Re: 新手約影相 (屯門 . 元朗)     Post time: 10 月 11 日

18/10/09 is okay but 25/10/09 may be in mailand for holiday, still arranging, may okay too!
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

kck_charles




註冊: 2009-05-13

上載我的肖像
題目Re: 新手約影相 (屯門 . 元朗)     Post time: 10 月 11 日

** 秋高氣爽 10月影城門 **

(特色 : 大自然, 馬騮, 水塘主壩, 水浸白千層(希望可以見到)....)

活動日期 : 2009年10月25日 (星期日) **** (已改日期)
集合地點 : 荃灣 兆和街 82 小巴站
集合時間 : 下午1時 (準時)
離開時間 : 約下午5時左右 (天黑前...)

** 參加的朋友...... 請清楚自己當日有時間出席......才加名**

1) Coral168 (由於我都未去過, 大家齊齊去搵路......)
2) panpan2046
3) carolmui
4)kck_charles
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

janetcmt




註冊: 2008-03-05

上載我的肖像
題目Re: 新手約影相 (屯門 . 元朗)     Post time: 10 月 11 日

各位師兄師姐請多多指教~~

** 秋高氣爽 10月影城門 **

(特色 : 大自然, 馬騮, 水塘主壩, 水浸白千層(希望可以見到)....)

活動日期 : 2009年10月25日 (星期日) **** (已改日期)
集合地點 : 荃灣 兆和街 82 小巴站
集合時間 : 下午1時 (準時)
離開時間 : 約下午5時左右 (天黑前...)

** 參加的朋友...... 請清楚自己當日有時間出席......才加名**

1) Coral168 (由於我都未去過, 大家齊齊去搵路......)
2) panpan2046
3) carolmui
4)kck_charles
5) janetcmt
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

appletea




註冊: 2004-03-06

上載我的肖像
題目Re: 新手約影相 (屯門 . 元朗)     Post time: 10 月 12 日

各位師兄師姐唔好意思, join 唔到你地去 "城門",
因為 25/10 會返大陸影相, 唔好意思.

雖然今年去過城門幾次, 但都未試過走一圈.

這是幾次去的相, 有興趣可看看
http://hk.myblog.yahoo.com/aalex2000/index?l=f&id=8
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

JOEYYST




註冊: 2009-03-18

上載我的肖像
題目Re: 新手約影相 (屯門 . 元朗)     Post time: 10 月 14 日

hi
好耐冇上黎 tim
原來有 function ...
可惜 25 號我要返工 join 唔到你 ar ...
唯有要等下次喇 ~~~~
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

quzz




註冊: 2009-09-16

上載我的肖像
題目Re: 新手約影相 (屯門 . 元朗)     Post time: 10 月 14 日

May i join this function
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

steven_ng




註冊: 2009-07-24

上載我的肖像
題目Re: 新手約影相 (屯門 . 元朗)     Post time: 10 月 15 日

** 秋高氣爽 10月影城門 **

(特色 : 大自然, 馬騮, 水塘主壩, 水浸白千層(希望可以見到)....)

活動日期 : 2009年10月25日 (星期日) **** (已改日期)
集合地點 : 荃灣 兆和街 82 小巴站
集合時間 : 下午1時 (準時)
離開時間 : 約下午5時左右 (天黑前...)

** 參加的朋友...... 請清楚自己當日有時間出席......才加名**

1) Coral168 (由於我都未去過, 大家齊齊去搵路......)
2) panpan2046
3) carolmui
4)kck_charles
5) janetcmt
6)steven_ng
觀看用戶檔案 回覆 Back to top
 
頁數: « 1... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ...83 »共 1243 回應
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋 



 討論區列表  |  Need a Login? Register Here 
 User Login
 User Name:
 Password: