| 上個主題 :: 下個主題 |
| 作者 |
訊息 |
card74
註冊: 2002-09-02
上載我的肖像
|
Re: 新手約影相 (屯門 . 元朗) Post time: 10 月 15 日 |
|
|
** 秋高氣爽 10月影城門 **
(特色 : 大自然, 馬騮, 水塘主壩, 水浸白千層(希望可以見到)....)
活動日期 : 2009年10月25日 (星期日) **** (已改日期)
集合地點 : 荃灣 兆和街 82 小巴站
集合時間 : 下午1時 (準時)
離開時間 : 約下午5時左右 (天黑前...)
** 參加的朋友...... 請清楚自己當日有時間出席......才加名**
1) Coral168 (由於我都未去過, 大家齊齊去搵路......)
2) panpan2046
3) carolmui
4)kck_charles
5) janetcmt
6)steven_ng
7)Card74
|
|
|
|
 |
redink
註冊: 2007-12-14
上載我的肖像
|
Re: 新手約影相 (屯門 . 元朗) Post time: 10 月 16 日 |
|
|
有興趣既朋友, 快d黎join我地喇.
http://www.facebook.com/groups.php?ref=sb#/event.php?eid=295834450380
當日濕地公園見.
|
|
|
|
 |
redink
註冊: 2007-12-14
上載我的肖像
|
Re: 新手約影相 (屯門 . 元朗) Post time: 10 月 16 日 |
|
|
我開左呢個group "攝影 - 新界西"
http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=161389866163
有興趣既朋友就黎join我地喇.
|
|
|
|
 |
Coral168
註冊: 2009-07-11
上載我的肖像
|
Re: 新手約影相 (屯門 . 元朗) Post time: 10 月 18 日 |
|
|
~~~~~~~~~~~~~~ 更改集合時間 ~~~~~~~~~~~~~
** 秋高氣爽 10月影城門 **
(特色 : 大自然, 馬騮, 水塘主壩, 水浸白千層(希望可以見到)....)
活動日期 : 2009年10月25日 (星期日) **** (已改日期)
集合地點 : 荃灣 兆和街 82 小巴站
集合時間 : {{{{ 上午10時 (準時) }}}} >>>>> (已改時間)
離開時間 : 約下午?? (天黑前...)
** 參加的朋友...... 請清楚自己當日有時間出席......才加名**
1) Coral168 (由於我都未去過, 大家齊齊去搵路......)
2) panpan2046
3) carolmui
4)kck_charles
5) janetcmt
6)steven_ng
7)Card74
|
|
|
|
 |
biblekwan
註冊: 2009-08-27
上載我的肖像
|
Re: 新手約影相 (屯門 . 元朗) Post time: 10 月 18 日 |
|
|
今日我去完城門水塘, 路真係唔難行, 唔太多山路先, 只係少少, 影到有好多得意既馬騮, 牛, 水浸白千層(有兩到可以影到) 有石灘, 流水, 好多花同蝴蝶, 可惜既係, 我3:00先到, 行到5:300已經係有D黑~ 6:30先到返小巴站.
如果可以既, 早少少去, 我影下行下, 先去到大埔同主霸個分X位. 個到大約係1/3左右喇, 我諗主霸應該重多野影~
真係帶支水去好, 因為真係都重係有D熱, 流得幾多汗下~
希望大家玩得開心D喇~!
|
|
|
|
 |
kck_charles
註冊: 2009-05-13
上載我的肖像
|
Re: 新手約影相 (屯門 . 元朗) Post time: 10 月 18 日 |
|
|
|
Thanks for your sharing & advices, are you going there with us once again next week?
|
|
|
|
 |
biblekwan
註冊: 2009-08-27
上載我的肖像
|
Re: 新手約影相 (屯門 . 元朗) Post time: 10 月 18 日 |
|
|
|
嗯...我26號又要去其他地方影MODEL, 未知...如果個MODEL乜腳既, 25號同你地行多次都OK既, 我都冇影到下半段~
|
|
|
|
 |
redink
註冊: 2007-12-14
上載我的肖像
|
Re: 新手約影相 (屯門 . 元朗) Post time: 10 月 18 日 |
|
|
to: Coral168
哎呀! 撞左期添...
我幾熟城門D路架. 我今次join唔到你, 唯有下次喇.
或者下次由我host個城門even喇.
有興趣既朋友, 去我呢個group度睇下喇.
http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=161389866163
願各人影得開心.
|
|
|
|
 |
Coral168
註冊: 2009-07-11
上載我的肖像
|
Re: 新手約影相 (屯門 . 元朗) Post time: 10 月 22 日 |
|
|
首先, 多謝各位ching的意見 & 經驗...
* 秋高氣爽 . 十月影城門 ****** 最後召集 *
活動日期 : 2009年10月25日 (星期日)
集合地點 : 荃灣 兆和街 82 小巴站
集合時間 : 上午10時 (準時)
離開時間 : (天黑前...)
1) Coral168
2) panpan2046
3) carolmui
4)kck_charles
5) janetcmt
6)steven_ng
7)Card74
8)
9)
已報名 & 加名的師兄, 師姐, 請準時出席 !!
想參加, 但未加名的師兄, 師姐, 請加名..... 方便點齊人數!!
**** 由於大家都係成年人, 因此 安全自負, 行為自律, 愛護公物 ****
我估要帶的物品 :
1. 個人拍攝工具 {相機 不可少},{ 腳架?? (自己決定啦~當日要行整日...)}
2. 午餐, 飲用水 (途中沒有士多, 請帶足夠食物 & 水)
3. 電筒 (入黑後, 可照明)
4. 八達通 (車資自費)
5. 蚊拍水 (黃昏時段, 多蚊蟲)
仲有其他.... 請提提大家.....
|
|
|
|
 |
carolmui
註冊: 2009-04-07
上載我的肖像
|
Re: 新手約影相 (屯門 . 元朗) Post time: 10 月 22 日 |
|
|
coral168 :
sorry呀果日有d事黎唔到呀~
|
|
|
|
 |
steven_ng
註冊: 2009-07-24
上載我的肖像
|
Re: 新手約影相 (屯門 . 元朗) Post time: 10 月 22 日 |
|
|
coral168 :
sorry呀果日有d事黎唔到呀~
|
|
|
|
 |
chengyison
註冊: 2009-06-29
上載我的肖像
|
Re: 新手約影相 (屯門 . 元朗) Post time: 10 月 23 日 |
|
|
Me too
首先, 多謝各位ching的意見 & 經驗...
* 秋高氣爽 . 十月影城門 ****** 最後召集 *
活動日期 : 2009年10月25日 (星期日)
集合地點 : 荃灣 兆和街 82 小巴站
集合時間 : 上午10時 (準時)
離開時間 : (天黑前...)
1) Coral168
2) panpan2046
3) carolmui
4)kck_charles
5) janetcmt
6)steven_ng
7)Card74
8)chengyison
9)
已報名 & 加名的師兄, 師姐, 請準時出席 !!
想參加, 但未加名的師兄, 師姐, 請加名..... 方便點齊人數!!
**** 由於大家都係成年人, 因此 安全自負, 行為自律, 愛護公物 ****
我估要帶的物品 :
1. 個人拍攝工具 {相機 不可少},{ 腳架?? (自己決定啦~當日要行整日...)}
2. 午餐, 飲用水 (途中沒有士多, 請帶足夠食物 & 水)
3. 電筒 (入黑後, 可照明)
4. 八達通 (車資自費)
5. 蚊拍水 (黃昏時段, 多蚊蟲)
|
|
|
|
 |
will爸爸
註冊: 2009-06-10
上載我的肖像
|
Re: 新手約影相 (屯門 . 元朗) Post time: 10 月 23 日 |
|
|
初買機的新手
>_< 有興趣, 可惜撞啱要拜山........下次先有緣跟師兄, 師姐學野了
|
|
|
|
 |
sorgor
註冊: 2004-02-15
上載我的肖像
|
Re: 新手約影相 (屯門 . 元朗) Post time: 10 月 24 日 |
|
|
Coral168
我都想參加呀! 宜家報名會唔會太遲?
---------------------------------------------------------------
首先, 多謝各位ching的意見 & 經驗...
* 秋高氣爽 . 十月影城門 ****** 最後召集 *
活動日期 : 2009年10月25日 (星期日)
集合地點 : 荃灣 兆和街 82 小巴站
集合時間 : 上午10時 (準時)
離開時間 : (天黑前...)
1) Coral168
2) panpan2046
3) carolmui
4)kck_charles
5) janetcmt
6)steven_ng
7)Card74
8)chengyison
9)sorgor
已報名 & 加名的師兄, 師姐, 請準時出席 !!
想參加, 但未加名的師兄, 師姐, 請加名..... 方便點齊人數!!
**** 由於大家都係成年人, 因此 安全自負, 行為自律, 愛護公物 ****
我估要帶的物品 :
1. 個人拍攝工具 {相機 不可少},{ 腳架?? (自己決定啦~當日要行整日...)}
2. 午餐, 飲用水 (途中沒有士多, 請帶足夠食物 & 水)
3. 電筒 (入黑後, 可照明)
4. 八達通 (車資自費)
5. 蚊拍水 (黃昏時段, 多蚊蟲)
|
|
|
|
 |
card74
註冊: 2002-09-02
上載我的肖像
|
Re: 新手約影相 (屯門 . 元朗) Post time: 10 月 24 日 |
|
|
大家記得义好電及帶記憶Card
水起碼要1 L
明天是第一次參與活動,未見過大家,已留電話給Coral168,方便聯絡
|
|
|
|
 |
| |