6 月 26 日 (星期五) | 會員登記|會員中心
@ 儲存媒體及其他週邊設備
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋 
頁數: 1共 1 回應
上個主題 :: 下個主題  
作者 訊息

benny168




註冊: 2003-04-03

上載我的肖像
題目card reader     Post time: 4 月 11 日

有card reader係咪可以唔經digital camera傳相過電腦?
有冇人用過which 6 in 1 card reader 係OK ga?對Memory Stick冇問題?
THX ALL
Back to top

alfredleung




註冊: 2003-01-28

上載我的肖像
題目Re: card reader     Post time: 4 月 17 日

We have tried some card reader, eg. EagleTec which may accidentally makes your MS no longer readable by the DC. You must make sure you have your MS write-protected before insert into the card reader.
觀看用戶檔案 回覆 Back to top
 
頁數: 1共 1 回應
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋