6 月 29 日 (星期一) | 會員登記|會員中心
@ 儲存媒體及其他週邊設備
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋 
頁數: 1共 1 回應
上個主題 :: 下個主題  
作者 訊息

littlealan




註冊: 2002-11-10

上載我的肖像
題目新人: 死喇! 部 digi cam 無晒 d 相呀!!! 救命呀!!!!     Post time: 11 月 10 日

我部相機係 Fujifilm Finepix 50i, 用 smart media 既, 今日影影下發覺無晒位, 咁諗住洗晒d 歌去啦 (部機係連 mp3 既) 跟住計續影... 之後發覺唔見晒之前d 相呀!!!!! help help me please la..... d 相係畢業相黎架.... 好想喊...........

我已經即刻上 web 搵左幾個 support 呢d media 既 file recovery tools, 試過都係唔得呀..... 點算呀???..........................................................................
Back to top

johnchai




註冊: 2002-11-17

上載我的肖像
題目Re: 新人: 死喇! 部 digi cam 無晒 d 相呀!!! 救命呀!!!!     Post time: 11 月 17 日

死喇, 點解無人幫到手呀!你救返未呀?
觀看用戶檔案 回覆 Back to top
 
頁數: 1共 1 回應
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋