6 月 28 日 (星期日) | 會員登記|會員中心
@ 儲存媒體及其他週邊設備
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋 
頁數: 1共 5 回應
上個主題 :: 下個主題  
作者 訊息

angelyml




註冊: 2002-11-10

上載我的肖像
題目救命呀!有冇人可以幫我呀?     Post time: 12 月 4 日

我係電腦白痴,買咗部canon v3 照足說明書指示download 軟件,但電腦一次話找不到相機,一次又話我硬件有問題,我係用windows xp的,有冇人用可以教我一個最簡單的方法呢?謝謝!
Back to top

lungdungyee




註冊: 2002-11-10

上載我的肖像
題目Re: 救命呀!有冇人可以幫我呀?     Post time: 12 月 4 日

簡單方法就是用錢解決問題,買一個card reader, 一插cf card 就當為floppy 咁用...
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

angelyml




註冊: 2002-11-10

上載我的肖像
題目Re: 救命呀!有冇人可以幫我呀?     Post time: 12 月 4 日

lungdungyee,
card reader在那裡買呀?
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

andrew




註冊: 2002-06-27

上載我的肖像
題目Re: 救命呀!有冇人可以幫我呀?     Post time: 12 月 4 日

Shop 111, 1/F
旺電
Jumbo Computer Supplies 2782 6482
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

lungdungyee




註冊: 2002-11-10

上載我的肖像
題目Re: 救命呀!有冇人可以幫我呀?     Post time: 12 月 5 日

買QDI POCKET SIZE READER (6 IN 1), 夠COMPACT, 大概HK$250左右就得...
因為用CANON DRIVER要DISPLAY D 相 ,由於 需要RAM 一張一張DISPLAY, 超慢之餘又食了RAM DISPLAY, 用CF CARD 快很多呀..
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

lungdungyee




註冊: 2002-11-10

上載我的肖像
題目Re: 救命呀!有冇人可以幫我呀?     Post time: 12 月 5 日

.......用CF CARD "READER" 快很多呀..
觀看用戶檔案 回覆 Back to top
 
頁數: 1共 5 回應
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋