6 月 27 日 (星期六) | 會員登記|會員中心
@ 儲存媒體及其他週邊設備
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋 
頁數: 1共 4 回應
上個主題 :: 下個主題  
作者 訊息

chan_ma_li




註冊: 2002-12-23

上載我的肖像
題目邊度買電好呀??     Post time: 1 月 24 日

請問各位如果想買多舊電(canon s45),係百記同豐記買定係去其他舖頭買都得呀? 可以係邊度買會最平最可靠呢.........

thx thx^_^
Back to top

kali




註冊: 2003-01-25

上載我的肖像
題目Re: 邊度買電好呀??     Post time: 1 月 26 日

去DCC 買代用電啦,$150 , 我用緊,效能同原廠電一樣。正是 "平靚正".
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

chan_ma_li




註冊: 2002-12-23

上載我的肖像
題目Re: 邊度買電好呀??     Post time: 1 月 26 日


等我試下先
唔該哂
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

joetung




註冊: 2003-01-03

上載我的肖像
題目Re: 邊度買電好呀??     Post time: 1 月 26 日

我都想BUY~
dcc在那的?
可教我知道嗎?
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

chan_ma_li




註冊: 2002-12-23

上載我的肖像
題目Re: 邊度買電好呀??     Post time: 1 月 29 日

我去左旺角o個間呀
係先達一樓呀
依家賣緊$140咋
觀看用戶檔案 回覆 Back to top
 
頁數: 1共 4 回應
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋