6 月 29 日 (星期一) | 會員登記|會員中心
@ 儲存媒體及其他週邊設備
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋 
頁數: 1共 2 回應
上個主題 :: 下個主題  
作者 訊息

wing918




註冊: 2002-06-07

上載我的肖像
題目請各方相機高手救救     Post time: 9 月 8 日

我最初用16~128M SD/MMC在Kyocera Finecam S4相機是完全可正常運作,但之后將咭放在AIWA Mp3机Format用來聽Mp3一齊正常,再將咭轉回 Kyocera Finecam S4相機出現Card Error,用相機不能Format,將咭放在讀咭機Format亦不能在相機上運作,只出現Card Error,現請各方相機高手救救小弟.謝謝!!!
Back to top

piggymug




註冊: 2002-09-09

上載我的肖像
題目Re: 請各方相機高手救救     Post time: 9 月 9 日

哦,
原來只要買部貴機,用最大光圈,
不手震,
並用D補光,
然後叫Model不要動,
慢慢讓他搵位對焦便是高手,
然後到黑房做D手腳
使相片顏色好一點,清 晰一點,裁剪好一點,
但 Model可以神情呆滯, 死物一件, 都可叫一張好相,
有好機加一個有Make up的Model便是一張好相
Beginner亦可成大師?\n
好相最吸引人的地方原來是相片的解象度,
而不是Model迷人神情, 哈哈

大家可發表意見
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

Yeung_Martin




註冊: 2002-05-09

上載我的肖像
題目Re: 請各方相機高手救救     Post time: 9 月 20 日

簡單,搵一部用 SD 既相機先 format 一次,再用你部機 format ,應該就冇事。建議你去 百 x 匯等大行,告知其情況,一般都識整,再唔係就話埋俾佢聽點整,等佢試。因為唔係部部都得,所以叫你去大行,因為多D Demo機試。
MP3 & Photo ' s format 唔同,唔好當佢係 Floppy or CD Rom .
觀看用戶檔案 回覆 Back to top
 
頁數: 1共 2 回應
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋