6 月 27 日 (星期六) | 會員登記|會員中心
@ 儲存媒體及其他週邊設備
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋 
頁數: 1共 4 回應
上個主題 :: 下個主題  
作者 訊息

superyam




註冊: 2003-02-05

上載我的肖像
題目邊隻叉電好?     Post time: 3 月 24 日

大哥們,

小弟初學玩DC,買左部Canon A70。佢用AA電。唔知市面咁多牌子,請問有邊隻個持久耐用呀?

Thanks~~
Back to top

CMYK




註冊: 2002-11-23

上載我的肖像
題目Re: 邊隻叉電好?     Post time: 3 月 25 日

其實市面一般o既Nimh充電池都好適合CD用架.只要買一些較可靠牌子如:
三洋,樂聲,GP等都可以.反而買o既時侯要幫襯D較好舖頭.(電池專門店等)
鴨寮街D街邊檔好多假野.
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

superyam




註冊: 2003-02-05

上載我的肖像
題目Re: 邊隻叉電好?     Post time: 3 月 26 日

唔知Panasonic好唔好呢?2000mA都係買緊$250!!

同埋National=Panasonic??

Thx
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

matcc




註冊: 2003-02-12

上載我的肖像
題目Re: 邊隻叉電好?     Post time: 3 月 27 日

National = Panasonic
Panasonic 是影音方面的牌子名.

我在灣仔298充電專門店$260買Panasonic 2000 ma充電器連4件Panasonic 2000 AA充電. 但充電速度會對價錢有關係
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

Ranma




註冊: 2002-07-15

上載我的肖像
題目Re: 邊隻叉電好?     Post time: 3 月 27 日

我用三洋1850...好惦~
我用Dimage 5都捱到四十五分鐘以上~
當然啦,開LCD啦~
鴨寮賣60大元~~~~~
觀看用戶檔案 回覆 Back to top
 
頁數: 1共 4 回應
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋