6 月 29 日 (星期一) | 會員登記|會員中心
@ 儲存媒體及其他週邊設備
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋 
頁數: 1共 3 回應
上個主題 :: 下個主題  
作者 訊息

knightkiller




註冊: 2002-05-02

上載我的肖像
題目鴨寮街買電池     Post time: 10 月 2 日

經常聽各位說到鴨寮街買充電器和儲電池,我自己也知道那裏的攤檔賣得比較便宜,可是我想問一下:可靠嗎?那些儲電池是正貨嗎?
謝謝!
Back to top

dianelo




註冊: 2002-09-27

上載我的肖像
題目Re: 鴨寮街買電池     Post time: 10 月 10 日

I bought charger and battery there. Honest speaking, I can't tell if it's "正" or not, but I found the performance satisfactory.
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

lingling




註冊: 2002-10-02

上載我的肖像
題目Re: 鴨寮街買電池     Post time: 10 月 10 日

係鴨寮街既鋪頭,唔係攤檔,除非你買AA電
成條鴨街有兩間相機鋪,一間貴幾十蚊,一間平幾十蚊(代用鋰電)
至於原廠的,我問那隻電只得平個間有,佢就賣$350,
豐澤賣$480~
我買了代用電只需$200,貴那間賣$280,
但我感覺上覺得代用好似用得仲耐過原廠
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

knightkiller




註冊: 2002-05-02

上載我的肖像
題目Re: 鴨寮街買電池     Post time: 10 月 11 日

代用電比原廠有兩大優勢:一是便宜、二是耐用(當然了,否則為甚麼我不買原廠的?)。
不過要注意,如果燒機要維修時記得用原廠電池送交維修部,否則工程師檢查時一旦發現妳用非原廠電池,就會失去保養。因為佢有大條道理話:非原廠鋰電引起燒機。
觀看用戶檔案 回覆 Back to top
 
頁數: 1共 3 回應
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋