| 上個主題 :: 下個主題 |
| 作者 |
訊息 |
daniel1332hk
註冊: 2003-03-19
上載我的肖像
|
CARD READER一問! Post time: 5 月 10 日 |
|
|
|
小弟買了一個FILAND CARD READER,但不能READ CF CARD 中從相機拍下來的相,但如果LOAD相入CF CARD中便可翻看,相反在相機中就不能翻看從電腦巾LOAD 入CF CARD 的相,小弟用的是(CANNON A 70 & WINDOW XP)請指教!
|
|
|
|
 |
dede
註冊: 2002-12-17
上載我的肖像
|
Re: CARD READER一問! Post time: 5 月 11 日 |
|
|
同你組織一下你的問題先,好亂。
你的是FILAND CARD CF READER, Windows XP
1. 將 Card Reader 插入電腦,不能 download CF card 內的相落電腦
2. 但可以將電腦內的相 Copy 入 Card Reader 內的 CF Card,
咁以上兩點,因第二點的關係,即電腦認到你的 Card Reader 了,而且 CF Card 也沒有壞
3. ,,,,,便可翻看<<呢點就唔明了,在那裡翻看?用甚麼翻看?因你話在相機中就不能翻看。
假設你是用電腦的看圖軟件,CF Card 在 Card Reader 內,CF Card 裡面的相是從電腦度 Copy 入去的,而你的看圖軟件可直接經 Card Reader 看內裡的相,是嗎?咁,又係很正常。
4. 在相機中就不能翻看從電腦中 LOAD 入 CF CARD 的相<<
從電腦 Copy 入 CF Card 的相,必定要放返在 Canon 相機所自動產生的 Folder 內,解像度也不能大過相機最大的像素,而且有d相片如被你電腦內的軟件儲存過,相機也不能再讀回那些 Files 了,它袛可讀回完全未改動過的及在原本的 Folder 內的相。因此,你要先建立返那 Folder,然後再將未執過的"原裝"相放回,便可用相機來看了。
現還剩下第一問題未解決
1. 當你插個 Card Reader with CF Card 入部電腦的 USB,XP 有否開一對話盒問你如何做?或自動打開檔案總管?
2. 請問你是否用 XP 的檔案總管來讀?在檔案總管內是否也發現那卸除式磁碟 (Card Reader)?如果是...
你 Click 一下左面的卸除式磁碟,從左面可否看到相機所建立的 Folder (如 100CANON),再入去可否看到 File Name (如 IMG_0001.JPG),如果全部都看到,咁應該是正常的。
請按著做一次,將結果將拿出來。再慢慢解決。
|
|
|
|
 |
dede
註冊: 2002-12-17
上載我的肖像
|
Re: CARD READER一問! Post time: 5 月 11 日 |
|
|
補充:
如果你一開始未 download 前,便用看圖軟件直接在 Card Reader 看先 (如 ACDSee),咁就有可能會整壞左dfiles,我也不知何原因,因為我都試過,以後都唔敢先睇相啦,立即 Download 左入電腦先,再看電腦內的相,不直接用 ACDSee 看 Card Reader 了。
|
|
|
|
 |
daniel1332hk
註冊: 2003-03-19
上載我的肖像
|
Re: CARD READER一問! Post time: 5 月 11 日 |
|
|
多謝指教!小弟試過了!用相機拍攝的相片如要用CARD READER開,是要用CANNON自己的SOFTWARE開的,相反如果在"我的電腦"的"CANNON_DC E"中只可看到從電腦巾LOAD 入的相片!合邏輯嗎?
在"我的電腦"中多了一個"缷除式磁碟(F)"是正常的嗎?有甚麼用的?
如小弟想在相機中看到從電腦LOAD 入 CF CRAD的相,有這樣的可能嗎?
|
|
|
|
 |
daniel1332hk
註冊: 2003-03-19
上載我的肖像
|
Re: CARD READER一問! Post time: 5 月 11 日 |
|
|
|
CF CARD可否當"THUMB DRIVE"那樣使用?裝入SOFTWARE & 一些文件?
|
|
|
|
 |
dede
註冊: 2002-12-17
上載我的肖像
|
Re: CARD READER一問! Post time: 5 月 12 日 |
|
|
CF CARD可否當"THUMB DRIVE"那樣使用?裝入SOFTWARE & 一些文件?<<
可以,你袛要當佢是一部磁碟機,而你張 CE Card 便是磁碟,可以存及取,也 可用電腦朲將張咭 Format(就如一隻 3.5" 的磁碟)
在"我的電腦"中多了一個"?除式磁碟(F)"是正常的嗎?有甚麼用的?<<
是正常的,用法如上所述
如小弟想在相機中看到從電腦LOAD 入 CF CRAD的相,有這樣的可能嗎? <<
我上面的第四點已說得很清楚,了你還要問嗎?或是你有細看?慳我心機?
用相機拍攝的相片如要用CARD READER開,是要用CANNON自己的SOFTWARE開的,相反如果在"我的電腦"的"CANNON_DC E"中只可看到從電腦中LOAD 入的相片!合邏輯嗎?<<
用相機拍攝的相片如要用CARD READER開,是要用CANNON自己的SOFTWARE開的<<
因你袛得CANNON自己的SOFTWARE,這是一個看圖的 SOFTWARE,如你有其他的軟件已裝在電腦(如 ACDSee.....),也可用它來開的,不過最好唔好真接在CARD READER 度開(即係看),我己講過先要將咭內的相片 copy 入電腦,然後才用CANNON自己的SOFTWARE或ACDSee來看
我不知那"CANNON_DC E"是甚麼來的,所以答你唔到,請先說明
|
|
|
|
 |
pandalala
註冊: 2003-02-10
上載我的肖像
|
Re: CARD READER一問! Post time: 6 月 11 日 |
|
|
我唔係完全明白...
但我想試試解釋...
因為我都係用A70同Win XP
之前有人話過因為window version問題
我地一download就已是JPEG格式的圖片
而download唔到raw file
所以我諗可能要以raw file形式儲存落CF card
相機先讀到...
我也有相同的疑惑 (但唔是在DC上,當我發下牢騷吧)
我將MP3 load到MS上
轉晒英文名並且放在palm file 下
但我部clie仍然讀唔到..
R晒頭,買左部Clie咁耐仍然只是部貴價Gameboy
|
|
|
|
 |
dede
註冊: 2002-12-17
上載我的肖像
|
Re: CARD READER一問! Post time: 6 月 11 日 |
|
|
>>我地一download就已是JPEG格式的圖片<<
唔係咁的, jpeg 格式是你影相時用 jpeg 來儲存, 咁download就自然係jpeg啦, 任何OS也不會自動同你轉, 用raw影完要轉做jpeg的話, 如果可以又使乜要咁辛苦, 要逐張轉返做jpeg呢。
>>所以我諗可能要以raw file形式儲存落CF card相機先讀到...<<
由jpeg轉做raw是多此一舉的, 唔實際, 因jpeg已是經過壓縮的圖檔, 而raw是未經壓縮的圖檔, 咁由已壓縮了的轉返做未壓縮的, 有用嗎????
而且再儲存落CF card也不是因raw, 用raw相機更讀唔到, 因用raw影完的相即時在dc上的lcd看, 相機也會另外自動產生多一個細小的jpeg圖檔來觀看, 要由電腦回存落CF 咭度, 再用DC的 LCD來看是要有一d方法及條件的。
>>我將MP3 load到MS上
轉晒英文名並且放在palm file 下
但我部clie仍然讀唔到..<<<
你改名時有冇連佢個extension名(即 xxxxx.mp3, xxxxx=你的英文歌名, .mp3=副檔名), 副檔名是不可改的, ".mp3"要保留, 留意mp3之前有一"點"(dot), 改了或冇了就乜mp3機都讀唔到。
|
|
|
|
 |
dede
註冊: 2002-12-17
上載我的肖像
|
Re: CARD READER一問! Post time: 6 月 11 日 |
|
|
>>而download唔到raw file<<
冇乜可能, download唔到咁電腦有冇話比你知甚麼訊息呢?? 是否你已download左而你睇唔到d 用raw來影的相, 就話download唔到呢,
咁你用檔案總管來看, 看唔看到那些files名呢(我相信你連邊d係raw的file也不知, 因你睇唔到佢d副檔名, 副檔名要另外作設定的, 但你可以在"類型"欄看到), 看raw用XP 的圖片和傳真檢視器是看不到的, 用縮圖也看不到, 是要用其他的看圖軟件來看的
|
|
|
|
 |
| |