6 月 23 日 (星期二) | 會員登記|會員中心
@ 儲存媒體及其他週邊設備
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋 
頁數: 1共 5 回應
上個主題 :: 下個主題  
作者 訊息

angkok




註冊: 2003-03-01

上載我的肖像
題目點解冇人答!!!!!     Post time: 6 月 24 日

我好想問下夠景CAONO G3有冇其他牌子代電...有冇叉電機...因G3 D 電要用機叉...好凡....想買又好貴.....求...救
Back to top

dede




註冊: 2002-12-17

上載我的肖像
題目Re: 點解冇人答!!!!!     Post time: 6 月 24 日

嚂嚂先問, 就質問人話點解冇人答
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

angkok




註冊: 2003-03-01

上載我的肖像
題目Re: 點解冇人答!!!!!     Post time: 6 月 24 日

之前已經POST 過,....http://www.dcfever.com/forum/read.php?f=5&i=1715&t=1715&phorum_auth=4274918a2a239a706ae37b983b253b68
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

dede




註冊: 2002-12-17

上載我的肖像
題目Re: 點解冇人答!!!!!     Post time: 6 月 25 日

有其他廠的, 大約$160, 都好好用, 叉機就唔記得幾多錢了, 好似三佰餘元, 不過唔肯定, 算啦, 自己買電時順便下啦, 響旺角先達下啦
佢一定要用叉電pack的, 唔可以用AA那類, 雜廠的也不算貴, 可放心用, 不過唔係GP, G?我就冇信心用啦
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

angkok




註冊: 2003-03-01

上載我的肖像
題目Re: 點解冇人答!!!!!     Post time: 6 月 26 日

thanks dede ... 我見到dcfever 講有其他好似GP VCL002 鋰離子充電池
$160 抵用wo....個叉機(我指GP或其他牌子)可唔可以叉返原裝電..先達有得賣a?....系唔系dc age 或 dcc a.....
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

dede




註冊: 2002-12-17

上載我的肖像
題目Re: 點解冇人答!!!!!     Post time: 6 月 26 日

可以叉返原裝電
YES
觀看用戶檔案 回覆 Back to top
 
頁數: 1共 5 回應
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋