6 月 23 日 (星期二) | 會員登記|會員中心
@ 儲存媒體及其他週邊設備
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋 
頁數: 1共 3 回應
上個主題 :: 下個主題  
作者 訊息

py_pui




註冊: 2003-05-10

上載我的肖像
題目LCD保護貼......     Post time: 6 月 29 日

我貼到勁多氣泡...跟住我整返出黎...仲搞到lcd勁"痴立立".....唔知點算...各位人兄可唔可以幫我呢個新仔..同埋教下我點貼個張保護貼丫...唔該
Back to top

kevin_chiu




註冊: 2003-06-02

上載我的肖像
題目Re: LCD保護貼......     Post time: 6 月 29 日

原來有人同我一樣有慘痛經歷!!!

小弟都係用鏡頭水 +鏡頭紙勁抹.

都唔明點解塊sticker 會整到咁癡!
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

f200




註冊: 2003-06-07

上載我的肖像
題目Re: LCD保護貼......     Post time: 6 月 29 日

我都試過, 貼極都唔掂.
上星期買左 kata 的保護貼, 唔使自己剪, 一貼就掂, 無氣泡,
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

py_pui




註冊: 2003-05-10

上載我的肖像
題目Re: LCD保護貼......     Post time: 6 月 29 日

kevin chiu,咁你而家仲有冇貼呀??
而家我抹到LCD好似有D花添.......好慘......

F200,咁究竟貼有咩技巧?
觀看用戶檔案 回覆 Back to top
 
頁數: 1共 3 回應
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋