6 月 29 日 (星期一) | 會員登記|會員中心
@ 儲存媒體及其他週邊設備
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋 
頁數: 1共 3 回應
上個主題 :: 下個主題  
作者 訊息

howardbut




註冊: 2002-10-02

上載我的肖像
題目買到正卡好開心     Post time: 10 月 20 日

買到張寫明made in Japan 的 Toshiba CF卡, 能又只係PQI價錢
好開心
Back to top

river




註冊: 2002-07-17

上載我的肖像
題目Re: 買到正卡好開心     Post time: 10 月 21 日

咁我想問即係幾多錢呀...同埋係邊到買&幾多mb嫁?
thx!!
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

howardbut




註冊: 2002-10-02

上載我的肖像
題目Re: 買到正卡好開心     Post time: 10 月 21 日

六百二
旺電二樓
個牌子係 Hagiwara Sys-Com
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

kenshin




註冊: 2002-11-13

上載我的肖像
題目Re: 買到正卡好開心     Post time: 11 月 18 日

i want to buy 1 too, is this brand good??
$620, is it 256mb??
what about $200 for Hagiwara Sys-Com 64mb, is it cheap??
觀看用戶檔案 回覆 Back to top
 
頁數: 1共 3 回應
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋