6 月 26 日 (星期五) | 會員登記|會員中心
@ 儲存媒體及其他週邊設備
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋 
頁數: 1 2 3 4 5 6 7共 96 回應
上個主題 :: 下個主題  
作者 訊息

mon11463




註冊: 2002-11-10

上載我的肖像
題目X's Drive     Post time: 11 月 15 日

請問大家對X's Drive的睇法?
Back to top

ericwcc




註冊: 2002-11-17

上載我的肖像
題目Re: X's Drive     Post time: 11 月 17 日

唯一的優點便是"價錢平", 只售HK$7XX. 比較適合已有2.5" HD的用戶, 出外時儲相/使用也相當方便. 但好像有一些小bug, 在save大量相片後(~6百多張相片), 有2~3張不能讀取. Fail rate 不算太高(<1%); 另外一缺短, 便是用作USB HD 時也需要用電(電池或火牛), 不能由USB直接取電! 不知其他Digital wallet 有沒有這問題!?
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

mon11463




註冊: 2002-11-10

上載我的肖像
題目Re: X's Drive     Post time: 11 月 20 日

我睇過部機加HD大約1300有20G都幾抵下.....
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

天熾




註冊: 2002-11-18

上載我的肖像
題目Re: X's Drive     Post time: 11 月 20 日

其實呢個x's drive夠唔夠方便呢?
出左幾耐,會唔會跌價呢?
邊度買會抵D呢?
係咪可以唔止放相?(即其他doc,zip files都得?
做埋可攜式HD呢?
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

mon11463




註冊: 2002-11-10

上載我的肖像
題目Re: X's Drive     Post time: 11 月 21 日

今日買在690加HD大約1300有20G,可以當外置HD用都算ok....如果自己有notebook HD重抵......ONLY 690就OK ........
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

天熾




註冊: 2002-11-18

上載我的肖像
題目Re: X's Drive     Post time: 11 月 22 日

mon11463,

您在哪裡買?好唔好用?
係咪只得xp / me唔駛driver?
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

mon11463




註冊: 2002-11-10

上載我的肖像
題目Re: X's Drive     Post time: 11 月 29 日

黃金地下,幾好但有一些小bug, save780百多張相片, 有2張不能讀取xp / 2000都唔駛driver
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

天熾




註冊: 2002-11-18

上載我的肖像
題目Re: X's Drive     Post time: 11 月 29 日

想問您是用咩記憶card同咩牌子?
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

mon11463




註冊: 2002-11-10

上載我的肖像
題目Re: X's Drive     Post time: 11 月 29 日

我有用過SM咭Olympus,Samsung,CF咭Sandisk,SD咭panlasonic四隻都可以用到.
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

micheal




註冊: 2002-11-28

上載我的肖像
題目Re: X's Drive     Post time: 11 月 29 日

mon11463:
請問你嗰780張相即是幾多MB一張呢?有無試過同樣一張咭再過多一次,睇吓會唔會同一張相有問題呢?如果係唔同的話,咁我再同一張咭再過多一次,係咪可以將個問題解呢?我都想買一個去旅行用,希望你可以解答,謝謝!
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

天熾




註冊: 2002-11-18

上載我的肖像
題目Re: X's Drive     Post time: 11 月 29 日

2張不能讀取.........係用咩card映的?
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

天熾




註冊: 2002-11-18

上載我的肖像
題目Re: X's Drive     Post time: 11 月 30 日

http://www.xs-drive.com/download/VP2030.pdf
x's drive manual
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

mon11463




註冊: 2002-11-10

上載我的肖像
題目Re: X's Drive     Post time: 11 月 30 日

應該係789張相大約 650k 至 1.5MB一張,總共有750M左右,因為我每一張咭再都過多二次所以hd用左大約1.5G但同一張相都重有問題 / 兩張相都係用SM咭有問題>_<
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

micheal




註冊: 2002-11-28

上載我的肖像
題目Re: X's Drive     Post time: 11 月 30 日

mon11463:
請問你,叉一次電可以用幾耐呢?你有無試過去旅行用呀,我驚個harddisk好容易震壞,請問你用邊隻harddisk呢?你認為x's drive可靠嗎?
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

mon11463




註冊: 2002-11-10

上載我的肖像
題目Re: X's Drive     Post time: 12 月 1 日

叉一次電可以用兩個鐘度,去旅行用七日??夠用,我重?左火牛去(個火牛110 - 220都可以用)個harddisk我放係相機袋內無震壞,而harddisk我用fujitsu20G,X's Drive我認為可靠程度中上因有相save吳度,不過大約1%度ok...啦
觀看用戶檔案 回覆 Back to top
 
頁數: 1 2 3 4 5 6 7共 96 回應
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋