6 月 28 日 (星期日) | 會員登記|會員中心
@ 儲存媒體及其他週邊設備
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋 
頁數: 1共 6 回應
上個主題 :: 下個主題  
作者 訊息

lctricky




註冊: 2002-08-06

上載我的肖像
題目叉電問題     Post time: 8 月 28 日

請問用GP叉座
可否叉其他品牌的叉電磁
Back to top

etet005




註冊: 2002-12-14

上載我的肖像
題目Re: 叉電問題     Post time: 12 月 21 日

梗系可以喇!
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

german24




註冊: 2002-12-20

上載我的肖像
題目Re: 叉電問題     Post time: 12 月 23 日

但一定要用NiMH,如果唔係,一定死機。
我部橙色GP叉機就是這樣壞了。
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

Klinsmann




註冊: 2002-10-03

上載我的肖像
題目Re: 叉電問題     Post time: 12 月 27 日

咁請問mitsubishi 1600叉機可唔可以叉其他牌子既電??
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

dede




註冊: 2002-12-17

上載我的肖像
題目Re: 叉電問題     Post time: 12 月 30 日

以單粒的電池是不用?心是什麼牌子,只要符合你的叉機規格,NiMH 就買返NiMH既,1600mAH 就買返1600mAH既就放心好了,mAH比你部叉機低既,就叉快D,比你部叉機高既,就叉耐D。反要留意唔好買錯類型, 如NiMH用?NiCD係唔得既。(資料只供單粒電池如AAA, AA等類型的叉機參考,原廠電池組(鋰電-pack)並不合用)
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

whoamihk




註冊: 2002-12-28

上載我的肖像
題目Nimh Vs NiCd     Post time: 1 月 1 日

本人是新手,將會買 Minolta F100
部機話要用 Ni-mh 電,咁係唔係表示唔用得 Ni-Cd 的電?
其實兩種電有咩分別
我屋企兩部叉電機都寫住 for Ni-Cd batteries,咁即係要買部 for Ni-mh 的叉電機至得?
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

dede




註冊: 2002-12-17

上載我的肖像
題目Re: Nimh Vs NiCd     Post time: 1 月 2 日

用 Ni-mh 電的可用得 Ni-Cd 的電,不過唔可同一時間混埋一齊用,
Ni-Cd 的電叉電前要將電池內剩餘的電放晒先,才可進行叉電,否則會將舊電叉壞,因此類叉機是以計時間來叉電,佢唔理你舊電有電或冇電,佢都照叉可也,叉到夠鐘或你按說明書的時間抜下電源為止,很易叉壞。現已普遍很少使用。
如你手頭上還有 Ni-Cd 的電而又止常的,可照用於 Minolta F100上,如要重買過,咁就買 Ni-mh 電,比較普遍,此時就要連叉機都用 Ni-mh 電的叉機(選擇 Auto 的),因兩種叉機的叉電方法是不同的。
觀看用戶檔案 回覆 Back to top
 
頁數: 1共 6 回應
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋