6 月 27 日 (星期六) | 會員登記|會員中心
@ 儲存媒體及其他週邊設備
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋 
頁數: 1共 3 回應
上個主題 :: 下個主題  
作者 訊息

新手阿興




註冊: 2002-11-13

上載我的肖像
題目602用甚麼增距鏡和廣角鏡好呢? 不ZOOM的時後都唔會見到個黑圈..     Post time: 1 月 2 日

THKS
Back to top

電腦怪~傑




註冊: 2002-05-28

上載我的肖像
題目Re: 602用甚麼增距鏡和廣角鏡好呢? 不ZOOM的時後都唔會見到個黑圈..     Post time: 1 月 3 日

增距鏡
顧名思義就係本身部機唔夠 zoom 先要加...
咁當然唔 zoom 會起黑圈...唔好話係黑角咁小事....
加得就要 zoom 盡咁o制...否則都唔洗用佢....係咪呢...^_^

廣角鏡
當然又係唔夠 wide 先加啦..
所以用之時應該唔會 zoom....
咁先可以有更 wide 的效果....^_^

個人愚見...^_^
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

新手阿興




註冊: 2002-11-13

上載我的肖像
題目Re: 602用甚麼增距鏡和廣角鏡好呢? 不ZOOM的時後都唔會見到個黑圈..     Post time: 1 月 4 日

thks 電腦怪~傑
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

big




註冊: 2002-10-23

上載我的肖像
題目Re: 602用甚麼增距鏡和廣角鏡好呢? 不ZOOM的時後都唔會見到個黑圈..     Post time: 2 月 15 日

any recommended wide and tele lens good for S602....thanks...
觀看用戶檔案 回覆 Back to top
 
頁數: 1共 3 回應
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋