6 月 28 日 (星期日) | 會員登記|會員中心
@ 儲存媒體及其他週邊設備
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋 
頁數: 1共 4 回應
上個主題 :: 下個主題  
作者 訊息

DCFish




註冊: 2003-01-11

上載我的肖像
題目XD 256MB and 1GB 有得賣了嗎???     Post time: 1 月 11 日

小弟睇數個幾個new group, 到處都話XD 256MB 已經有係市面出售...但係我問過旺角好多間都話仲未出..!! 其實唔知有冇人知道256MB 到底係香港出左未呢?? 如果有人知道的話, 請麻煩指點一下小弟可以係邊度買到的呀!
Many Thx.
Back to top

WK.LAM




註冊: 2003-01-11

上載我的肖像
題目Re: XD 256MB and 1GB 有得賣了嗎???     Post time: 1 月 12 日

256MB在今月三十正式發售﹐但唔知係全球同步﹐定係日本勒!?
而1GB就無資料喎﹏(^O^)
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

DCFish




註冊: 2003-01-11

上載我的肖像
題目Re: XD 256MB and 1GB 有得賣了嗎???     Post time: 1 月 12 日

Thank you 哂 wk
我係olypus個美國website見到去年底就已經有得買256MB了. 聽說今年會有1GB 同 8GB出添.
不過睇黎都係黎唔切下個禮拜出國之前買到條256mb啦.......袛好乖乖地買住條128mb頂住先啦... : )
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

WK.LAM




註冊: 2003-01-11

上載我的肖像
題目Re: XD 256MB and 1GB 有得賣了嗎???     Post time: 1 月 12 日

唔駛客氣。可能去年底預訂卦!?
佢就算賣得﹐FujiFilm都唔會放過Olympus啦﹏(^__^)
就算有256MB, 1GB, 8GB﹐引來兼容問題如何呢!
好似Sony Memory Stick Pro咁﹐
最新U-20都話唔Support﹐死Sony果然古惑。
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

zgw




註冊: 2002-10-25

上載我的肖像
題目Re: XD 256MB and 1GB 有得賣了嗎???     Post time: 1 月 13 日

8GB,…… 暈哦! 就算買左, 傳輸速度甘慢,頂多俾夠佢2m/s, 你話要幾耐?
觀看用戶檔案 回覆 Back to top
 
頁數: 1共 4 回應
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋