6 月 27 日 (星期六) | 會員登記|會員中心
@ 儲存媒體及其他週邊設備
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋 
頁數: 1共 2 回應
上個主題 :: 下個主題  
作者 訊息

tatcheung




註冊: 2002-12-07

上載我的肖像
題目關於買tele及wide鏡,請問可以幫幫忙嘛??     Post time: 1 月 10 日

各位仁兄/女仕:

小弟同埋朋友仔最近想買一o的dc既tele受wide鏡,但係又苦無頭緒,唔知買邊一隻好,同埋邊度價錢好......

小弟既dc係olympus 5050
而朋友仔既dc係nikon 995

行左旺角大成,o個度話tele就$980, wide就$650 (而且態度惡劣)
而天然呢,就話tele $500, wide都係$4xx

究竟邊度買會好o的,同埋邊隻鏡係好呢??

麻煩晒!!~~~~~~~
Back to top

DickyLai




註冊: 2002-11-20

上載我的肖像
題目Re: 關於買tele及wide鏡,請問可以幫幫忙嘛??     Post time: 1 月 14 日

如果你不是買原廠鏡,那麼雜廠鏡的色散一定會令你後悔的。
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

cyberworks_max




註冊: 2002-12-28

上載我的肖像
題目Re: 關於買tele及wide鏡,請問可以幫幫忙嘛??     Post time: 1 月 14 日

Why?
觀看用戶檔案 回覆 Back to top
 
頁數: 1共 2 回應
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋